روند دکوراسیون رستوران برای 2022-2023

لامپ های آویز
امروزه برای تزئین رستوران ها از لامپ ها استفاده می شود. سبک های مختلفی وجود دارد، و برخی از آنها برای از هم گسیختن سبک فضا استفاده می شوند و به آن حسی منحصر به فرد و شخصی می بخشند.

استفاده از فضای سبز
قالب ها و طرح های مختلفی به طور مداوم ایجاد می شود، مانند باغچه عمودی برای تزئین دیوارها، گیاهان و گل ها در گلدان های آویز و غیره.

درختان داخلی در رستوران ها
درختان عناصری هستند که می توانند حس طبیعی و طراوت را در گوشه و کنار رستوران ها ایجاد کنند. آنها برای قرار دادن در گوشه ها و حتی برای استفاده به عنوان جداکننده منطقه عالی هستند. قدرت تزئینی بالایی دارند.

برای اطلاعات بیشتر:
وردیسیمو
[email protected]
www.verdissimo.com



منبع

دکوراسیون دیوار رستوران
راه های زیادی برای درست کردن دکوراسیون دیوار رستوران وجود دارد. برخی از اصلی ترین آنها به شرح زیر است:

  • دیوارهای خزه ای: معمولاً دیوارهایی با خزه تزئین شده است. بسیاری دیوارهای عمودی متشکل از ترکیبات مختلف خزه را انتخاب می کنند که معمولاً خزه های حفظ شده است که بهترین استقامت را دارد. این دیوارهای خزه ای می توانند خزه صاف و خزه توپی را با گیاهان ترکیب کنند. در انواع فضاهای تجاری روند صعودی دارد.
  • نقاشی گل رز: نقاشی های ساخته شده با گل رز گزینه ایده آلی برای تزیین دیوار رستوران است. این نقاشی ها را می توان با گل رز سفید، رز قرمز و رز صورتی ساخت و حتی می توانید گل های رز را با رنگ های مختلف ترکیب کنید تا نقاشی های زنده تر ایجاد کنید.
  • قفسه هایی با شکل ها و گیاهان یا گل های نگهداری شده: گزینه دیگر تزئین دیوارها با قفسه های چوبی، قفسه های لاکی یا قفسه هایی با تیرها است.
  • دیوارهای سبز: داشتن دیوارهای سبز رنگی طبیعی به رستوران می بخشد. دیوارهای سبز را می توان با رنگ، کاغذ دیواری و همانطور که قبلاً ذکر کردیم با قرار دادن خزه حفظ شده به دست آورد. همچنین می‌توان توپ‌های خزه‌ای را قرار داد تا به دیوار حس تزئینی طبیعی و متمایز از برخی رستوران‌های طراح را بدهد.
  • سبدها و گلدان ها: سبدها و گلدان های آویزان با گیاهان و گل روی دیوارها. طرح های دیواری با گلدان وجود دارد که فضاهای طبیعی پر از جادو و شخصیت را ایجاد می کند. ترکیبی از گیاهان و گل ها را می توان در تعداد زیادی قرار داد، بسته به سبک دکوراسیون، توصیه می شود برخی از گیاهان یا گیاهان دیگر را انتخاب کنید.

دکوراسیون رستوران به یکی از اصلی ترین زمینه های مورد توجه مشتریان تبدیل شده است. این روزها داشتن یک محصول، منو و موقعیت مکانی خوب کافی نیست. مشتریان فضایی منحصر به فرد را برای شراب و ناهار می خواهند که در آن احساس راحتی کنند، مکان هایی که احساس را منتقل می کند و آنها را به دنیای جدید منتقل می کند.

روند دکوراسیون رستوران در 2022-2023. Verdissimo فهرستی از محبوب ترین روندهای دکوراسیون رستوران در این فصل را تهیه کرده است:

در Verdissimo، تولید کننده پیشرو گیاهان و گل های نگهداری شده از این موضوع آگاه است. به همین دلیل است که آنها پست هایی را به بیان جزئیات مرتبط در مورد دکوراسیون رستوران اختصاص می دهند. این مقاله در مورد روند دکوراسیون رستوران برای سال 2022 است.

مناطق مختلف
ایجاد مناطق مختلف به دکوراتورهای داخلی این امکان را می دهد تا با بازی با مبلمان، فضای سبز و نور و از جمله موارد دیگر، از فضاها نهایت استفاده را ببرند.

کاشی سیمانی
همچنین به عنوان موزاییک شناخته می شود، قطعات تزئینی هستند که می توانند روی کف یا دیوار استفاده شوند. این کاشی ها در خانه های قرن بیستم بسیار رایج هستند. اگرچه بسیاری از آنها ویران شدند، اما هنوز ساختمان های بسیاری از این دوران با آنها وجود دارد. امروزه ساختمان های دارای کاشی سیمانی به دلیل ارزش تزئینی زیاد و موارد دیگر نگهداری و مرمت می شوند.

آهن کاری
این عنصر تزئینی مربوط به سبک صنعتی است، هرچند در سال‌های اخیر بیشتر در دکوراسیون رستوران‌ها به سبک وینتیج دیده می‌شود. معمولاً در چراغ‌ها، گلدان‌ها، درها، صندلی‌ها، میزها و غیره استفاده می‌شود. هر مبلمانی که از آهن‌کاری استفاده می‌کند، یک روند تزئینی برای رستوران شما در سال 2022 خواهد بود.