انجمن گل صد تومانی Heze درک شرکت کنندگان از گل ملی را پرورش می دهد



مجمع بین المللی ارتباطات هزه گل صد تومانی 2024 اخیراً در 12 آوریل در هزه، استان شاندونگ برگزار شد. همزمان با جشنواره بین المللی گردشگری فرهنگی گل صد تومانی هزه شهرداری، که تا 15 ماه مه ادامه دارد، این انجمن به محققان، دیپلمات ها و رسانه ها از هم در داخل و هم در خارج از کشور فرصتی برای کشف اقتصاد محلی Heze مبتنی بر گل صد تومانی و برجستگی فرهنگی که این گل در جامعه چین دارد.

سازماندهی شده توسط بخش تبلیغات کمیته شهرداری CPC Heze و مرکز ارتباطات بین المللی فرهنگی، گروه ارتباطات بین المللی چین (CICG)، موضوع این انجمن تبادل فرهنگی بین المللی از طریق فرهنگ گل صد تومانی محلی بود. CICG شرکت مادر China.org.cn است.

گل صد تومانی که نمادی از مجموعه گسترده ای از ویژگی های ناملموس مانند رفاه، افتخار و شادی است، در فرهنگ چینی از اهمیت بالایی برخوردار است. این گل در سال 2019 توسط انجمن گل چین به عنوان گل ملی چین انتخاب شد.

به عنوان یک نماد فرهنگی، شکوفه های گل صد تومانی نقش برجسته ای در معماری کاخ های امپراتوری، فرهنگ علمی گذشته و همچنین هنر عامیانه بوده است. پان لوشنگ، نایب رئیس فدراسیون محافل ادبی و هنری چین، نایب رئیس انجمن روابط عمومی چین و رئیس انجمن ادبیات و هنر عامیانه چین، در طی سخنرانی اصلی خود در مجمع امسال، کاربرد نمادین گل صد تومانی در امپراتوری را توضیح داد. چین، حضور خود را در سفال، لباس و نقاشی در دوران سلسله‌های تانگ، مینگ و چینگ برجسته می‌کند.

در china.org.cn بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع