“ما متعهد به تشویق پایداری و ترویج شیوه های تجاری مسئولانه هستیم”



Dummen Orange با انتشار “Growing Together 2024” بر تلاش های پایداری شرکت تاکید می کند. با استفاده از تعدادی مثال عینی، این مجله نشان می دهد که Dummen Orange چگونه و کجا برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه پایداری که این شرکت برای خود تعیین کرده است، کار می کند.

استراتژی پایداری Dummen Orange حول سه حوزه کلیدی می چرخد: محیط زیست، با تاکید بر به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی. اجتماعی، با تاکید بر رفاه کارکنان و جوامعی که شرکت در آن فعالیت می کند. و توسعه فناوری، که بر سرمایه گذاری در تحقیق و فناوری تمرکز دارد که باعث پیشرفت پایدار در سراسر زنجیره ارزش می شود.

به عنوان یک پرورش دهنده نوآور، تمرکز این شرکت بر توسعه و تجاری سازی انواع گل و گیاه قوی تر و مقاوم به بیماری است. این کار تحت برچسب Intrinsa® انجام می شود. Intrinsa® – توسعه یافته در مرکز فناوری اصلاح Dummen Orange در هلند – از ژنتیک طبیعی برای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر بیماری، عملکرد بهتر گیاه و بهبود انعطاف پذیری گیاه برای توسعه محصولات کشاورزی برای آینده ای پایدارتر استفاده می کند.

Ellen Mackenbach-Lakeman، CHRO و مسئول پایداری در Dummen Orange: «ما قویاً متعهد به تشویق پایداری و ترویج شیوه‌های تجاری مسئولانه در سراسر زنجیره ارزش هستیم. ما این کار را فقط با Intrinsa انجام نمی دهیم. ما همچنین به پایداری فرآیندهای تجاری خود توجه می کنیم. برای مثال، این شامل کاهش انتشار CO2، حفظ شرایط کار سالم و ایمن در مکان‌های تکثیر ما در آفریقا و آمریکای مرکزی، و سازماندهی و کنترل صحیح فرآیندها و روش‌های کاری است. یک مثال خوب از دومی، مدیریت یکپارچه آفات، ادغام شیوه های زیست محیطی، بیولوژیکی و شیمیایی ایمن برای کنترل حشرات است.

در سال های اخیر، Dummen Orange بینش گسترده ای در مورد جاه طلبی ها، فعالیت ها و نتایج پایداری خود از طریق گزارش های سالانه ارائه کرده است. الن مکنباخ لیکمن: «در نتیجه دستورالعمل‌های اروپایی آینده، این گزارش سالانه اکنون بخشی از گزارش مالی سالانه ما می‌شود. ما فقط نمی‌خواهیم در اینجا متوقف شویم و متعهد هستیم که تحولات جاری را به گروه گسترده‌تری از طرف‌های ذینفع نشان دهیم – نه فقط به خوانندگان گزارش‌های مالی سالانه. به همین دلیل است که ما این مجله را توسعه دادیم.

برای مشاهده مجله اینجا را کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

تاریخ انتشار:

منبع