در حال حاضر تقاضای گل رز پاستلی بیشتر از گل رز قرمز است.

Roses Forever، یک شرکت پرورش گل رز دانمارکی، به دلیل افزایش محبوبیت گل‌های پاستل در فصل آینده روز مادر، شاهد افزایش تقاضا برای انواع پاستل سبک خود مانند Princess of Infinity، White Infinity و Queen of Infinity است. Rosa Eskelund در مورد انواع گل رز Infinity این شرکت و اینکه چگونه این گونه ها به آخرین روند روز مادر در قاره اروپا و اسکاندیناوی پاسخ می دهند، به ما می گوید.


پرورش دهنده گل رز Rosa Eskelund با سینی گل رز Princess of Infinity.

تقاضای در حال رشد
اسکلوند می گوید: “در طول سه سال گذشته، اکثر تولیدکنندگان Infinity در هلند، دانمارک و نروژ شاهد این بوده اند که تقاضا برای گل رز Infinity ما افزایش یافته است. تقاضا برای Infinity در تمام ماه های سال افزایش یافته است. گل رزها به طور طبیعی در ماه های آوریل، می، ژوئن بیشترین فروش را دارند و در هلند، دانمارک و نروژ تقریباً همه گلدان های گلدانی به فروش می رسند گل رز پیش فروش می شود، اما همیشه مقداری گل رز برای فروش رایگان باقی می ماند.”


گل رز Infinity در گلخانه ای در هلند رشد می کند.

به طور قابل توجهی، او تقاضای رو به رشد برای گل رزهای گلدانی پاستلی را می بیند: “رنگ های پاستلی قبلاً رنگ های گل ترجیحی برای روز مادر در اسکاندیناوی بودند. اکنون می بینیم که این سبک سبک در بازارهای دیگر مانند آن ها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در آلمان، فرانسه، اتریش و سوئیس، این بازارها قبلاً رنگ‌های روشن و بسیاری از رنگ‌های قرمز را ترجیح می‌دادند اسکلوند توضیح می دهد که سبک دکوراسیون نوردیک در این کشورها بسیار محبوب است.


شاهزاده خانم بی نهایت در اتاقی که به سبک دکوراسیون نوردیک تزئین شده است.

شاهزاده بی نهایت
به گزارش اسکلوند، گونه پاستلی Princess of Infinity از موفقیت ویژه ای برخوردار است و می گوید: “پرنسس بی نهایت به منظور ترویج رشد پایدار گل و پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگانی که گل های بادوام را ترجیح می دهند، معرفی شد. این گونه فقط دارای زمان فرهنگ سازی است. 9-10 هفته این زمان کوتاه برای پرورش دهندگان خوب است، زیرا رشد چندین قطعه در یک منطقه دوستدار محیط زیست است در حالی که از همان مقدار انرژی استفاده می شود من فکر می کنم که به لطف زیبایی و گل های بزرگ شاهزاده خانم اینفینیتی به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است. گلدان ها پس از استفاده در داخل ساختمان، کیفیت یکنواخت و تنوع بسیار بالایی دارند و همانطور که گفته شد، تقاضا برای رنگ های جدید اینفینیتی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

گل رز Infinity هم برای استفاده در فضای داخلی و هم برای استفاده در فضای باز مناسب است.

تقاضای مستمر
اگرچه فصل روز مادر تقاضای فعلی برای گل رزهای گل رز Forever's Infinity را افزایش می دهد، اسکلوند انتظار دارد که تقاضا برای گل رز پس از این تعطیلات ادامه یابد: “اول از همه، ما روز مادر فرانسوی و سوئدی را داریم که دو هفته برگزار می شود. بعد از روز مادر آلمانی و دانمارکی، روز ملی (17 می) روز بزرگی برای گل رز است. و برای کریسمس و سال نو، گل رز سفید Infinity بسیار محبوب هستند، من انتظار دارم که این روند در سال های آینده ادامه یابد، با این حال رزهای Infinity قرمز، زرد و صورتی تیره نیز در تعداد زیادی رشد می کنند و به فروش می رسند.

خانواده Eskelund گل رز Infinity و دیگر انواع گل رز خود را در IFTF در هلند، 5 تا 7 نوامبر به نمایش خواهند گذاشت.

برای اطلاعات بیشتر:
گل رز برای همیشه
رزا اسکلوند
T: +45 51 57 19 90
[email protected]
www.roses-forever.com

منبع