“اتاق های رشد راه را برای پیشبرد تولید محصولات قابل حمل در سطح زمین هدایت می کنند”

هولگر پلانج، تجارت، می گوید: “ما فرصت های متعددی را در CEA برای MineARC دیدیم که کاملاً با زمینه های تخصص ما، نه تنها زیرزمینی بلکه در بالای زمین نیز همسو بود. با گسترش نوآوری در داخل در کشاورزی عمودی، ما به طور بالقوه شاهد رشد تجاری بسیار بیشتری خواهیم بود.” مدیر توسعه در MineARC Systems.


هولگر پلانج

MineARC به عنوان یک تامین کننده جهانی در محیط های کنترل شده، ارائه دهنده معروف اتاق های پناهگاه برای مصارف معدنی مختلف است. MineARC اکنون فناوری ایجاد شده خود را که برای ایجاد محیط‌های کنترل‌شده برای انسان استفاده می‌شود، تطبیق داده و آن را در محیط‌های کنترل‌شده در زمینه‌های دیگر مانند، تأسیسات تولید ماری‌جوانای پزشکی و اخیراً کشاورزی به کار برده است.

MineARC Systems با تمرکز بر نوآوری مبتنی بر مشتری، قصد دارد تولید محیط‌های کنترل‌شده خود را بیشتر گسترش دهد و صنایع و برنامه‌های کاربردی مختلف را تامین کند.

هدف قرار دادن جوامع از راه دور
همانطور که هولگر توضیح می دهد، صنعت معدن در استرالیا چالش های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد، به ویژه در مورد کمپ های کاری از راه دور و اتکای آنها به منابع غذایی وارداتی. هولگر می‌گوید: «با توجه به جمعیتی در حدود 26 میلیون نفر، حدود 28 درصد از آنها در جوامع روستایی زندگی و کار می‌کنند، جایی که آنها به سایت‌های معدنی کنترل‌شده خود خدمات می‌دهند، که با جوامع متنوعی همراه است و مشکلات اجتماعی-اقتصادی زیادی دارد».

با درک این نیاز، MineARC محیط‌های کنترل‌شده به سبک کانتینری خود را بیشتر توسعه داده است تا جایگزینی پایدار برای واردات محصولات تازه، به‌ویژه در مناطق روستایی که در آن پرسنل برای مدت طولانی در محل باقی بمانند، ارائه دهد. از طریق ایجاد یک مزرعه عمودی قابل حمل، راه حلی برای سایت های معدن ارائه کرد که به آنها اجازه می داد اتکای سایت خود را به کالاهای تازه وارداتی برای پرسنل خود کاهش دهند.


یک مدل مزرعه کانتینری که توسط MineArc طراحی شده است

سبد محصولات
صرف تلاش زیادی برای تحقیق، توسعه و نوآوری – هولگر خاطرنشان می کند که این شرکت با کشاورزان، دانشگاه ها و سایر سازمان های تحقیقاتی همکاری می کند تا محصولات خود را برای مشتریان خود توسعه دهند. هولگر توضیح می‌دهد: «با همکاری با دانشگاه‌ها و جامعه تحقیق و توسعه، ما توانسته‌ایم دستور العمل‌های محصول خود را گسترش دهیم، و همچنین از مشارکت‌ها و کمک‌های مالی استفاده کنیم.

با نگاهی به آینده، هولگر آینده امیدوارکننده‌ای را پیش‌بینی می‌کند و MineARC همچنان به نوآوری خود ادامه می‌دهد. “من فکر می کنم چشم انداز متنوعی از برنامه های کشاورزی عمودی وجود خواهد داشت که برای جوامع شهری و دورافتاده پذیرایی می کند. همکاری و انطباق با شرایط جمعیتی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. ما نمی خواهیم در یک کارخانه عظیم سرمایه گذاری کنیم و سپس بفروشیم. برعکس، MineARC ارائه‌دهنده فناوری خواهد بود و اطمینان حاصل می‌کند که یکپارچه‌سازی یکپارچه برای تولیدکننده وجود دارد. با باقی ماندن در خط مقدم فناوری پرورش دهندگان، به MineARC اجازه می دهد تا با گسترش فناوری ارائه شده، مطابق با نیاز مشتری، انعطاف پذیری را برای مشتریان خود فراهم کند.

اگرچه استرالیا ممکن است برای برخی از شرکت‌ها کاملاً سفر باشد، اما این امر آنها را در همکاری با طرف‌های علاقه‌مند محدود نمی‌کند. ما دوست داریم با افرادی که مدتی در این صنعت بوده اند، همکاری کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
سیستم های MineARC
هولگر پلانج، مدیر توسعه کسب و کار
[email protected]
www.MineARC.com.au

منبع