مدیرعامل HortNZ استعفا داد

نادین تونلی، مدیر اجرایی باغبانی نیوزلند (HortNZ) استعفا داد و آخرین روز حضور خود در HortNZ جمعه، 30 اوت است.

نادین تونلی می گوید که این تصمیم آسانی نبود.

“من عاشق کار و تیم و کار با پرورش دهندگان متعهد و پرشور هستم. اما نقش بزرگتر از زمانی است که بتوانم آن را به پیش ببرم. من می خواهم تعادل کار و زندگی خود را بازگردانم و فرصت های جدید را کشف کنم.

“من در طول سه سال گذشته از نزدیک با هیئت مدیره کار کرده ام تا اطمینان حاصل کنم که HortNZ دارای یک تیم قوی، ساختار قوی و جهت گیری قوی است که در استراتژی و برنامه اقدام باغبانی Aotearoa تعیین شده است. با رفراندوم مالیات کالا در ماه مه/ژوئن، آن اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای پیشبرد HortNZ به فردی با انرژی تازه بسپاریم.”

بری اونیل، رئیس هیئت مدیره HortNZ می گوید که هیئت مدیره از رفتن نادین ناامید شده است.

“در حالی که زمان خروج یک مدیر عامل با ارزش هرگز ایده آل نیست، هیئت مدیره و نادین احساس می کنند مهم است که با پیشنهاد جدید مالیات کالا که در شرف رای گیری است، HortNZ می تواند مدیر عامل جایگزینی را استخدام کند که بتواند سازمان را رهبری کند و نتایج استراتژیک را ارائه دهد. برای شش سال آینده، با انرژی کامل مورد نیاز.

“من به پرورش دهندگان اطمینان داده ام که هیئت مدیره و تیم HortNZ به پیشبرد سازمان در راستای استراتژی و برنامه ادامه خواهند داد. این شامل تمرکز مداوم بر حوزه های اولویت دار تخصیص و ذخیره آب، تغییرات آب و هوا و سازگاری، و امنیت غذایی خواهد بود. و ما به رهبری و حمایت از پروژه های مهمی مانند A Lighter Touch و Growing Change ادامه خواهیم داد.

“هیئت مدیره سهم بزرگی را که نادین در طول تصدی این نقش انجام داده است، به ویژه رهبری ثابت قدم او در دوران بسیار چالش برانگیز برای بسیاری از پرورش دهندگان ما از جمله قرنطینه های کووید و ویرانی طوفان گابریل به رسمیت می شناسد.

“در حالی که با این رویدادهای شدید سروکار داشت، او به هدایت سازمان داخلی از طریق تحولات لازم برای موفقیت و همچنین باز کردن درها برای همسویی بیشتر در چشم انداز سازمان مالیاتی صنعت باغبانی ادامه داد.

بی‌امان بودن این نقش، که به‌عنوان رابط کلیدی بین دولت و کشاورزان عمل می‌کند، به ۱۵۰ درصد از او نیاز دارد و هیئت مدیره تصمیم نادین را می‌پذیرد که زمان آن رسیده است که او به دنبال تعادل بهتری بین کار و زندگی باشد.»

هیأت مدیره روند جذب رئیس اجرایی جدید را آغاز کرده است.

بری می‌گوید: «ما مشتاقانه منتظر معرفی مدیر اجرایی جدید به کشاورزان و سایر ذینفعان کلیدی در کنفرانس‌های باغبانی نیوزیلند و RSE در تاورانگا در پایان ماه اوت هستیم.

منبع: hortnz.co.nz

منبع