ادیبل گاردن ارسال «Garden Starters» را آغاز کرد



ادیبل گاردن ارسال Garden Starters را آغاز کرده است، یک نمایشگر ویژه برای گیاهان گلدانی و کاسه های ریحان شرکت که می تواند در باغ خانگی مصرف کننده کاشته شود، و شروع به خرده فروشی در نقاط مختلف غرب میانه کرده است که از Meijer شروع شده است.

آقای جیم کراس، مدیر اجرایی ادیبل گاردن، اظهار داشت: “ما هیجان زده هستیم که شروع به ارسال “غذای باغ” خود، با تمام فروشگاه های Meijer در سراسر غرب میانه، که کاملاً با فصل کاشت بهار است، آغاز می کنیم. در سال 2023، ما این محصول را در پاسخ به افزایش تقاضا برای گیاهان گلدانی ما معرفی کرد که برای باغبانی خانگی ایده آل هستند، با توجه به اینکه 35 درصد از خانواده های آمریکایی برخی از مواد غذایی خود را کشت می کنند، گیاهان و محصولات ما که به طور پایدار رشد می کنند به گزینه های مطلوبی برای کسانی تبدیل می شوند که به دنبال تقویت آن هستند. با تشکر از ادغام عمودی در تاسیسات پیشرفته گاردن هارتلند ما در گرند رپیدز، میشیگان، این شرکت کل فرآیند تولید، بسته بندی و توزیع را برای برنامه “باغ شروع کننده” فقط از همین یک مرکز مدیریت خواهد کرد. با قرار دادن گیاهان گلدانی در همان بخش سوپرمارکت با گیاهان خرد شده و محصولات کشت شده ما، هدف ما ارائه حداکثر راحتی به مشتریان است.

ما از روز مادر تا روز یادبود را به‌عنوان زمان مناسب برای مصرف‌کنندگان برای راه‌اندازی باغ‌های خود می‌بینیم و با راه‌اندازی «مغز باغ» از این فرصت کاشت بهاره استفاده می‌کنیم. این محصولات پایدار هستند، و با استفاده استراتژیک از بک‌هال‌ها و استفاده از تسهیلات خوراکی گاردن هارتلند، ما معتقدیم که می‌توانیم انتشار CO2 خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم – یک پیروزی نه تنها برای شرکت ما، بلکه مهم‌تر از آن، برای محیط زیست استارترز فرصت فروش افزایشی را به شرکت و شرکای خرده‌فروشی‌اش ارائه می‌کند و ما مشتاقانه منتظر عرضه این محصول به سایر شرکای خرده‌فروشی در سراسر ایالات متحده هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
باغ خوراکی
283 شهرستان جاده 519
Belvidere, NJ 07823
تلفن: (844) 344-3727
www.ediblegarden.com

تاریخ انتشار:

منبع