برانسفورد وبز از چالش باغ مدارس در جشنواره بهار RHS Malvern پشتیبانی می کند



برای سومین سال متوالی، شرکت گیاهی برانسفورد وبز از چالش باغ مدارس در جشنواره بهار RHS Malvern 2024 از طریق اهدای گیاهان ضربه ای و گلدار حمایت می کند. برگزارکنندگان جمعه گذشته بیش از 12000 پوند سهام را برای کودکان تحویل گرفتند تا در هنگام تکمیل ساخت باغ خود از آن استفاده کنند.

برای سال 2024، یازده مدرسه در چالش ساختن باغی به ابعاد 4 متر در 4 متر بر اساس موضوع امسال «جادوی موسیقی: انتخاب آهنگ یا موزیکال برای زنده کردن در باغ تا دلتان بخواند!» شرکت می کنند. با تشویق کودکان به کسب تجربه عملی در زمینه گیاهان و باغبانی، آنها باید باغ خود را طراحی و بسازند و همچنین نسبتی از گیاهان را پرورش دهند. همانند باغ های اصلی نمایش، آنها توسط RHS مورد قضاوت قرار خواهند گرفت و جوایز در مراسم اهدای جوایز ویژه به کودکان در روز پنجشنبه اهدا می شود.

شرکت گیاهی برانسفورد وبز از این فرصت برای حمایت از چالش باغ مدارس هر ساله لذت می برد، که الهام بخش کودکان محلی برای مشارکت در باغبانی و کسب تجربه حضور در یک نمایشگاه RHS مشهور در منطقه محلی خود است.

دیوید چیلورز، مدیر فروش و بازاریابی، اظهار داشت: “دیدن کار سخت و طرح های خلاقانه ای که کودکان تولید می کنند بسیار الهام بخش است.” “نسل بعدی باغبانان آینده ما هستند، اگر بتوانیم بذر باغبانی را بکاریم، چه کسی می داند که کدام یک از این جوانان می تواند آدام فراست یا آلن تیچمارش بعدی باشد.”

.برای اطلاعات بیشتر:
برانسفورد وبز
www.bransfordwebbs.co.uk

تاریخ انتشار:

منبع