نام اشلی هاوارد، لی هاردینگ و مری لوئیس در کلاس چهل زیر 40 سال GPN در سال 2024



هر سال GPN 40 نفر را در صنعت باغبانی که سرعت آینده را تعیین می کنند، شناسایی می کند. این افراد رهبری برتر، خلاقیت، شفقت و تفکر نوآورانه را نشان می دهند. نام اشلی هاوارد، لی هاردینگ و مری لوئیس در کلاس 40 زیر 40 سال امسال است.

اشلی هوارد در سال 2011 سفر حرفه ای خود را در باغبانی با Floranova آغاز کرد و در سال 2019 به Syngenta Flowers پیوست. اولین پروژه او ایجاد یک مرکز خالی در ایندیانا بود که برای عملیات خدمات مشتری، انجام سفارش، حمل و نقل، بسته بندی و ذخیره سازی بذر مناسب باشد. در نقش جدید خود به عنوان سرپرست برنامه‌ریزی برای Seeds Americas، او به بهبود فرآیندها و اجرای فرآیندهای جدید، با هدف آسان‌ترین کار در صنعت Syngenta Flowers توجه دارد. Syngenta: “آنچه واقعا اشلی را هدایت می کند این است که مشتریانش را به موفقیت برساند و هر کاری را که برای رسیدن به آن لازم است انجام دهد. خارج از محل کار، اشلی از گذراندن وقت با همسر و دخترش، خلق آثار هنری و تماشای تئاتر موزیکال لذت می برد. گیاهان مورد علاقه او آفتابگردان هستند.” تیم می گوید.

لی هاردینگ به عنوان مدیر تحقیقات و بهبود فرآیند برای Syngenta Flowers کار می کند. “در طول سه سال گذشته، او یک برنامه بهبود مستمر (CI) را در سایت خود رهبری کرده است، که از طریق آن تیم تولید 1.1 میلیون دلار را در هزینه و بهبود کیفیت ارائه کرده است. مدیریت تغییر و مشارکت سایت در پلتفرم های CI منطقه ای و جهانی، لی در اوقات فراغت خود از باغبانی با انواع رنگارنگ سبزیجات و پروژه های آشپزی خانگی برای تبدیل دستور العمل های مورد علاقه به نسخه های سالم لذت می برد این تیم می افزاید: گیاهان مورد علاقه او، مادران باغی هستند.

مری در ژانویه 2022 به عنوان دانشمند فنی در Gilroy، CA به Syngenta Flowers پیوست. در اواسط سال 2022، مری به عنوان Associate Breeder ارتقاء یافت و بر روی یک طرح جانشینی با پرورش دهنده مشهور تاد پرکینز کار کرد. “مری با استفاده از توانایی او در حل مسئله و برقراری ارتباط، تجربه او در پرورش چند ساله و خلاقیت بی پایانش، به طرز چشمگیری بر پرورش سینجنتا فلاورز تاثیر گذاشته است. در مدت کوتاهی، مری شغل پرورش گل تجاری و ویژگی های پانسی را یاد گرفت. /پرورش ویولا و زینیا او همچنین به عنوان پرورش دهنده اصلی برنامه Lobelia فعالیت می کند و با موفقیت شروع به ارائه انواع پیش تجاری به سازمان کرده است آن لحظه گل پرنسس (Pleroma urvilleanum) است.”

برای اطلاعات بیشتر:
گل سینجنتا
www.syngentaflowers.com

تاریخ انتشار:

منبع