راب هانیفین به عنوان متخصص محصول برای نمایشگرهای آب و هوا در Ridder شمال امریکا منصوب شد

راب هانیفین متخصص محصولات جدید برای نمایشگرهای آب و هوا در ریدر آمریکای شمالی است. راب بر اساس سواحل شرقی ایالات متحده از تولیدکنندگان در سراسر آمریکای شمالی و در سطح جهان حمایت خواهد کرد.

لیندا گالاگر، مدیر عملیات فروش و خدمات در Ridder در آمریکای شمالی گفت: «ما از اینکه راب به تیم ما ملحق شد، هیجان زده هستیم. “پیشینه گسترده او در مدیریت آب و هوای گلخانه ای و اشتیاق او به نوآوری کشاورزی کاملاً با ماموریت ما برای ارائه ابزارهای مورد نیاز کشاورزان برای موفقیت مطابقت دارد. سابقه اثبات شده راب در هر دو بخش تجاری و تحقیقاتی ارزشمند خواهد بود زیرا ما به گسترش دامنه خود ادامه می دهیم. و خدمات ما را افزایش دهیم.”

بارت د ووس، مدیر ارشد بازرگانی در Ridder، اظهار داشت: «تجربه راب ابزاری خواهد بود زیرا ما مرزهای امکان پذیر با فناوری صفحه نمایش آب و هوا را در مقیاس جهانی افزایش می دهیم. “بینش استراتژیک و تجربه عملی او به ما کمک می کند تا به بازارهای خود در سراسر جهان خدمات بهتری ارائه دهیم و راه حل های Ridder را در شیوه های متنوع باغبانی ادغام کنیم.

قبل از پیوستن به ریدر، راب همچنین در تحقیقات کشاورزی، انجام آزمایش‌های زراعی در کشاورزی محیط کنترل‌شده (CEA) و تنظیمات مزرعه‌ای برای موسسات مختلف خصوصی، دولتی و دانشگاهی تجربه کسب کرد. کار او ایالات متحده را در بر گرفته است و با شرایط آب و هوایی متنوع منطقه سروکار دارد و تجربه خود را در مدیریت آب و هوا برای محصولات CEA گسترش داده است.

راب هانیفین گفت: “من برای پیوستن به تیم Ridder هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با کشاورزان برای دستیابی به اهداف مدیریت آب و هوا هستم.” این یک افتخار است که به صنعتی کمک کنم که نه تنها در پیشرفت فناوری کشاورزی بلکه در ارتقای پایداری زیست محیطی نیز حیاتی است.

راب قرار است از نزدیک با یوهان ون ارون، کارشناس صفحه نمایش آب و هوا در Ridder همکاری کند. آنها تلاش های خود را برای هدایت نوآوری و ارائه راه حل های متناسب با نیازهای هر پرورش دهنده ترکیب می کنند.

“راب به زودی در گلخانه ای در منطقه شما دیده می شود، بنابراین از دعوت او برای به اشتراک گذاشتن دانش و بینش خود با شما دریغ نکنید. همانطور که رادر به توسعه راه حل های طراحی شده به طور خاص برای پرورش دهندگان ادامه می دهد، همکاری راب، جوهان و مشتریان ما نمونه ای از رویکرد استراتژیک ما هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
رایدر
[email protected]
www.ridder.com

منبع