مطالعه جدید شیوه های طراحی گل پایدار را بررسی می کند

یک مطالعه تحقیقاتی جدید، “ادراکات محیط گرایی و استفاده از شیوه های طراحی گل پایدار در صنعت گل”، تحت مدیریت صندوق بازاریابی گل (FMF) با مشارکت محققان دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU) و دانشگاه ایالتی تگزاس (TSU).

مطالعه FMF با همکاری بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) و با حمایت شرکت‌های پیشرو در صنعت گل، BloomNet®، ارائه‌دهنده خدمات گل، و Syndicate Sales، عرضه‌کننده کالاهای سخت گل انجام می‌شود.

اهداف اصلی این مطالعه کشف دامنه شیوه‌های پایداری است که در حال حاضر در کسب‌وکارهای خرده‌فروشی گنجانده شده‌اند، درک موانع درک شده، تعیین بازخورد فعلی و سؤالاتی که خرده‌فروشان از مصرف‌کنندگان در مورد شیوه‌های پایدار ارائه می‌کنند، و یافتن فرصت‌هایی برای بهبود منابع و آموزش به هر شکاف موجود را پر کنید

برای شرکت در نظرسنجی اینجا را کلیک کنید

این نظرسنجی برای متخصصان خرده‌فروشی که در صنعت گل‌سازی به عنوان طراح گل کار می‌کنند (کسی که گل‌های تازه، خشک شده، ابریشمی و سبزه را برای ساخت نمایشگرهای تزئینی ترتیب می‌دهد) و/یا افرادی که مالک یا مدیریت یک کسب‌وکار گل‌فروشی هستند، آزاد است. در نظرسنجی سریع 5-10 دقیقه ای تا 18 مه شرکت کنید. شرکت کنندگان در این مطالعه برای شانس برنده شدن یکی از سه کارت هدیه 500.00 دلاری در یک جایزه قرار می گیرند. برندگان جایزه به صورت تصادفی انتخاب می شوند و پس از اتمام مطالعه تحقیقاتی در تابستان 2024 به اطلاع می رسند.

شیوه‌های پایداری که در این مطالعه بررسی می‌شوند شامل خرید گل‌های محلی و ارگانیک با تجارت منصفانه، بازیافت ضایعات گل و مقوا، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، خنک‌کننده‌های گل و/یا وسایل نقلیه الکتریکی و کاهش استفاده از آستین‌های پلاستیکی و گل‌دار است. فوم این مطالعه بینش‌های معناداری را در مورد شیوه‌های فعلی، برندسازی و بازاریابی آن شیوه‌ها و درک هرگونه موانع برای تحقیقات و منابع آتی به ارائه‌دهندگان خرده‌فروشی گل ارائه می‌کند. نتایج به متخصصان صنعت گل اطلاع می دهد که چگونه می توانند مدل های کسب و کار خود را برای تبادل پایداری و سودآوری خود تنظیم کنند.

این مطالعه جدید پس از انتشار مطالعه اولیه، “ادراکات مصرف کننده ایالات متحده و تمایل به پرداخت برای اقدامات زیست محیطی پایدار در صنعت گل”، که بر بینش مصرف کننده در رابطه با پایداری در صنعت گل متمرکز بود، عمیق تر می شود. این مطالعه ثانویه بر روی آن نتایج استوار است و دیدگاه متخصصان صنعت گل را به همراه خواهد داشت. تحقیقات اولیه همچنین توسط FMF و رهبران صنعت، BloomNet و Syndicate Sales تسهیل شد تا تعهد مداوم خود را به حمایت از این برنامه‌های حیاتی نشان دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
صندوق بازاریابی گل
ایمیل: [email protected]
floralmarketingfund.org

منبع