معلمان برای ورود به داخل به صنعت باغبانی نگاه می کنند



سی معلم علوم دبیرستان از سرتاسر ایالات متحده در حال انجام یک سفر میدانی تابستانی همهجانبه به مقصدهای باغبانی در اطراف ایندیاناپولیس هستند و تجربه عملی و بینش ارزشمندی در مورد مشاغل در این صنعت به دست می آورند. این سفر میدانی بخشی از Seed to STEM است، یک برنامه توسعه حرفه ای با تمام هزینه که توسط Seed Your Future ارائه شده است، سازمانی که متعهد به افزایش آگاهی از فرصت های شغلی در صنعت باغبانی است.

معلمان شرکت‌کننده که از میان 153 متقاضی به نمایندگی از 32 ایالت انتخاب شده‌اند، از 2 تا 6 ژوئن از سایت‌های مختلف، از جمله عمده‌فروشان، مراکز توزیع، و مؤسسات مهم باغبانی و کشاورزی بازدید خواهند کرد. سفر آنها آنها را در معرض بیش از 20 مسیر شغلی مختلف قرار می دهد و فرصت هایی را برای توسعه یک برنامه درسی برای استفاده در کلاس های درسشان فراهم می کند.

ارین نسمیت، برگزارکننده، بر هدف این برنامه برای گسترش دیدگاه معلمان در مورد صنعت تاکید می کند. او می‌گوید: «این در مورد یافتن یک مسیر خاص نیست، بلکه نشان دادن این است که مشاغل باغبانی می‌توانند علایق دانشگاهی را دربر گیرند و همه آنها پر زحمت نیستند.

در طول برنامه، معلمان:

  • از مرکز توزیع شرکت برادران کنیکوت دیدن کنید تا در مورد زنجیره تامین گل بیاموزید و تحت راهنمایی یک گلفروش محلی در طراحی گل آرایی عمل کنید.
  • از پردیس نیوفیلدز، خانه موزه هنر ایندیاناپولیس و باغ‌های سرسبز دیدن کنید، جایی که آنها با کارشناسان باغبانی، مراقبت هنری، آبیاری و معماری تعامل خواهند داشت.
  • مرکز نوآوری ذرت و سویا ایندیانا در دانشگاه پردو را کاوش کنید تا درباره فناوری‌های پیشرفته هواپیماهای بدون سرنشین، سیستم‌های خاک و فرسایش، و نوآوری‌های اصلاح نباتات بیاموزید.
  • در Heartland Growers در درس‌هایی درباره علم فناوری‌های گلخانه‌ای، جذب متان و سیستم‌های آب شرکت کنید.
  • یک روز را در ساختمان تکثیر گیاهان کشاورزی Corteva و آزمایشگاه کلاس درس بگذرانید، جایی که آنها باید فرضیه‌سازی کنند و سپس دوز محصولات شیمیایی را محاسبه کنند.

نسمیت می‌گوید: «هر کاری که ما انجام می‌دهیم کاری است که آنها می‌توانند به کلاس درس برگردانند. “هدف اصلی این است که معلمانی را با درس های جاری از صنعت آموزش دهیم و تسهیلگرانی داشته باشیم تا به به روز رسانی و اصلاح طرح های درسی کمک کنند تا تمرکز علم گیاهی را در خود جای دهد و منعکس کننده بسیاری از مشاغل باشد. ما می خواهیم تمام افرادی را که با آنها روبرو می شوند برجسته کنیم.”

آدریان کارتر، یکی از معلمانی که برای شرکت در آن انتخاب شده، امیدوار است که برنامه درسی و ارتباطات شغلی قوی تری در باغبانی بازگرداند. کارتر در میان 23 مدرسه در فلوریدا جنوبی حرکت می کند و کلاس های جنگل غذا را آموزش می دهد، که بر تقلید از روابط موجود در اکوسیستم های طبیعی برای رشد پایدار گیاهان میوه دار و آجیل که منبع غذایی برای انسان و حیات وحش است تمرکز می کنند.

کارتر می‌گوید: «من درخواست دادم زیرا معتقدم گیاهان یک زبان جهانی هستند که می‌توانند همه چیز، به ویژه برنامه درسی را به هم متصل کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org

تاریخ انتشار:

منبع