انجمن PA Horti پیش بینی گرایش های برتر باغبانی را به اشتراک می گذارد



انجمن باغبانی پنسیلوانیا هیجان زده است که پیش بینی خود را برای روندهای برتر در نمایشگاه گل فیلادلفیا 2024، “متحد شده توسط گل ها” به اشتراک بگذارد.

“نمایش گل تاریخ طولانی به عنوان یک صحنه شناخته شده در سطح جهانی دارد که در آن طراحان نوآور گل، طراحان باغ و باغبان می توانند خلاقیت های خود را به نمایش بگذارند. در تاریخ طولانی خود، نمایشگاه گل به عنوان بستری برای نمایش جدیدترین معرفی و معرفی گیاهان شناخته شده است. زادگاه روندهای صنعت جهانی یک نمونه بارز اولین نمایش آمریکایی از پوانستیا در سال 1829 در افتتاحیه نمایشگاه گل است.

در 195 امین سال خود، “United by Flowers” انواع گرایش های جدید در گل ها، گیاهان آپارتمانی، مناظر و طراحی رویدادهای گل را برجسته کرد، که مطمئن است PHS در سال های آینده در صنعت باغبانی و گلکاری تسلط خواهد داشت.

“نمایشگاه گل فیلادلفیا بستری را برای برخی از مشهورترین طراحان و پرورش دهندگان جهان فراهم می کند تا بهترین و جدیدترین ایده ها در این صنعت را برجسته کنند. این به عنوان منبع الهام و شادی برای بازدیدکنندگان ما عمل می کند. این نمایش ها اغلب منعکس کننده بالا و … هستند. ست پیرسول، معاون PHS و مدیر خلاق نمایشگاه گل، گفت: روندهای صنعت آینده که توسط باغبانان، باغبانان، و گلفروشان در تمام سطوح در سراسر جهان ترکیب می شوند.

برای لیست کامل روندهای شناسایی شده در نمایشگاه گل 2024، لطفاً اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:

انجمن باغبانی پنسیلوانیا

تاریخ انتشار:

منبع