“هنر تغذیه با رنگ ها از طریق گل”

“ارتباط بین گل ها و رنگ هایی که برای هر گل معنایی را منعکس می کنند، تجربه ای را به ما می دهد که می تواند به ما کمک کند تا احساسات و عواطف خود را بیان و کشف کنیم.” BallSB این سفر ارتباط با طبیعت را از طریق زیبایی گل ها و قدرت آنها در انتقال عواطف و احساسات با مثال های زیر کشف می کند:

یک بیان رنگ آبی مانند اقیانوس

“آب عنصری است که با احساسات و شهود مرتبط است. گل ها می توانند به ما کمک کنند تا با احساسات خود ارتباط عمیقی برقرار کنیم و آنها را به طور معناداری بیان کنیم. از قطرات نرم و لطیف شبنم که گلبرگ های یک گل را در صبح زود تزئین می کند، نماد پاکی و آرامش است. ما کشف خواهیم کرد که چگونه گل ها و عنصر آب با هماهنگی روح ما را تغذیه می کنند و آرامش را برای ما فراهم می کنند.”

برای نشان دادن آن، ارائه می دهند:


Trachymene Didiscus 'Blue Murex'

Trachymene Didiscus 'Blue Murex'
این یک گیاه زینتی است که به خاطر گل‌های آبی ظریف و توری‌اش ارزش دارد و به دلیل جذابیت زیبایی‌شناختی آن اغلب در چیدمان گل‌های بریده استفاده می‌شود.

مثل آسمان

“هوا نماد آزادی و دگرگونی است، گل‌ها به ما کمک می‌کنند تا با شکوفه‌دهی و رشد در زندگی متحول شویم. از گل‌هایی که در باد می‌رقصند و ما را دعوت می‌کنند تا بارهای گذشته را رها کنیم، تا گل‌های اثیری که به ما الهام می‌دهند تا دنیا را ببینیم. چشم‌اندازی تازه، گل‌ها و عنصر هوا ما را ترغیب می‌کنند که بال‌هایمان را باز کنیم و به سمت رویاهایمان پرواز کنیم.”

برای نشان دادن آن، ارائه می دهند:


ترفند دلفینیوم

ترفند دلفینیوم
شاخه های جدید سری Delphinium Trick به طور مداوم در حال توسعه هستند. “اندازه سنبله های گل نسبت به انواع دیگر استحکام کمتری دارد و آن را برای دسته گل های ترکیبی عالی می کند. رنگ های دلفینیوم از آبی کلاسیک متمایز هستند: صورتی، اسطوخودوس و زرد.”

مثل زمین

“زمین عنصری است که نماد ریشه‌داری، ثبات و ارتباط با واقعیت ملموس است. گل‌ها به ما کمک می‌کنند تعادل را پیدا کنیم و با طبیعت خاکی خودمان ارتباط برقرار کنیم. گل‌ها به زمین می‌چسبند و صبر و استقامت را به ما می‌آموزند، زیرا بسیاری از آنها در محیط‌های خشک و خشک شکوفا می‌شوند. تاب آوری آنها به ما الهام می بخشد.”

برای نشان دادن آن، ارائه می دهند:


آدامس حباب اکیناسه

آدامس حباب اکیناسه
“گل های اکیناسه بزرگ، شاد و با همان زیبایی وحشی زمین، گل های اکیناسه یک گیاه چند ساله آسان برای رشد هستند و برای رنگ دادن به چیدمان شما عالی هستند!”

مثل آتش

“آتش نشان دهنده اشتیاق، انرژی و دگرگونی آتشین است. گل ها آتش احساسات درونی ما را شعله ور می کنند و ما را وادار می کنند تا به نسخه های معتبرتری از خود تبدیل شویم. گل هایی با رنگ های گرم و پر جنب و جوش ما را سرشار از نشاط و اشتیاق می کنند و همراه با عنصر آتش به ما الهام می‌دهد که زندگی را با شور و اشتیاق و اراده در آغوش بگیریم.”

برای نشان دادن آن، ارائه می دهند:


تابستان بومادران ساسی

تابستان بومادران (لیمو، سنگریا و تافی)
واریته های سری تابستانی بومادران قد بلندتری دارند که در دسته گل ها و چیدمان ها به خوبی کار می کند. این سری در طیف وسیعی از رنگ ها مانند زرد، قرمز و صورتی موجود است.

سلوزیا (سلوی)
“گیاهی که نمی توانید در دسته گل ها و چیدمان ها از دست بدهید. دلیل؟ فقط به آن نگاه کنید: منحصر به فرد بودن گل آذین آن، که مستقیم رشد می کند و شبیه پرهای رنگارنگ پرندگان است، رنگ های خیره کننده ای که شما را عاشق می کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
BallSB
[email protected]
www.ballsb.com

منبع