نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus 2024 در همان مکان برگزار می شود

سی و چهارمین دوره نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus که در تاریخ 2-4 اکتبر 2024 برگزار می شود، بار دیگر در Treeport 402 واقع در مرکز تجاری Treeport (BCT) برگزار می شود. سال گذشته، نمایشگاه تجاری برای اولین بار در این سایت برگزار شد و اکنون مشخص است که این نمایشگاه در سال 2024 نیز در این مکان برگزار خواهد شد. تاسیسات GrootGroenPlus یک بار دیگر به طور کامل قابل جداسازی و مونتاژ خواهد بود. محور اصلی BCT فضای پارک و فضای باز کافی برای نمایش ماشین آلات و تاسیسات وجود دارد.

روی محصولات جذاب بصری تمرکز کنید
در حالی که طرح و محتوای دقیق نمایشگاه تجاری هنوز در حال نهایی شدن است، از هم اکنون مطمئن هستیم که یک نسخه استثنایی دیگر خواهد بود. بودجه اضافی توسط بنیاد حمایت از گیاهان اروپایی (EPS) برای جذب گروهی از خریداران خارجی تخصیص داده شده است و محصولات برای خرده فروشان، مراکز باغ، پیمانکاران چشم انداز، و محصولات از نظر بصری جذاب بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. ابتکار دیگر بر دعوت از خریداران اروپایی از زنجیره های مختلف مراکز باغ متمرکز است. اطلاعات بیشتر در مورد همه این موارد در ماه های آینده اعلام خواهد شد.

به عنوان یک پلتفرم سبز، GGP برای سال‌ها مکانی بوده است که به مجموعه گسترده‌ای از جمله جنگل‌های سنتی‌تر و گیاهان پرچین می‌رسد. GrootGroenPlus و فضای گرم “ترکیبی منحصر به فرد” در جهان نمایشگاه تجارت است. تمرکز زیادی روی فضای سبز وجود دارد و گیاهان در کانون توجه قرار دارند. همه چیز در دسترس است از دانه‌ها، قلمه‌ها یا پیوندها گرفته تا درختان استاندارد، درختان جنگلی، و درختان پارک، بلکه محصولات میوه، گیاهان چند ساله، گیاهان جذاب بصری، مخروطی‌ها، درختان شکل، گل رز و پایه‌ها.

بازدیدکنندگان بین المللی
البته امسال برای جذب بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان بین المللی تلاش خواهد شد. به عنوان مثال، از طریق سایت خبری داخلی GGP.news، از حدود ده خبرنگار تجارت خارجی خواسته شده است که دو مقاله در مورد درختکاری در کشورشان و در مورد یک پروژه سبز جالب بنویسند. ده شرکت برتر از هر یک از این کشورها نیز برای مشارکت و/یا حضور در میان گذاشته خواهند شد.

البته یک تور مطبوعاتی سه روزه کاملا سازماندهی شده برای یک گروه 20 نفره از خبرنگاران خارجی نیز برگزار خواهد شد. و به طور سنتی چهارشنبه در سفر مطبوعاتی داخلی و پنجشنبه نمایشگاه در سفر مطبوعاتی خارجی حضور خواهند داشت.

KwekersBode
با پیش بینی نسخه پاییزی نمایشگاه تجاری، یک بار دیگر نسخه ویژه KwekersBode منتشر خواهد شد. این هشتمین نسخه در پایان ماه ژوئن منتشر خواهد شد و شامل پوشش های زیادی از شرکت کنندگان و محصولات خواهد بود. با موضوع نمایشگاه تجاری در تصویر، فرصت های زیادی وجود دارد. خوانندگان می توانند به موضوعاتی مانند کشت ظروف، عواقب زمستان بسیار مرطوب و مرگ و میر زنبورها بپردازند. KwekersBode به دو زبان منتشر خواهد شد و به صورت دیجیتالی (توزیع شده برای بیش از 18000 مخاطب ایمیل) و همچنین فیزیکی (تیراژ بیش از 53000 نسخه) و به صورت عمومی در وب سایت و رسانه های اجتماعی در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر:
GrootGroenPlus
[email protected]
www.grootgroenplus.nl

منبع