آزمایشات بهار هلند 2024



این روزها به کمیت بازدیدکنندگان مربوط نمی شود، به کیفیت آنها مربوط می شود. مانند هر سال، مسیرهای بهار هلند برگزار شد که قبلاً به عنوان مسیرهای پک شناخته می شدند. در طول این رویداد، بسیاری از پرورش دهندگان درهای خود را باز می کنند تا نتایج آزمایشات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند. بازدیدکنندگان برای مشاهده آزمایشات، به ویژه، شکوفه های بهاری آمده بودند. در این تور مجازی از آزمایشات بهار با ما همراه باشید.

در جهت عقربه های ساعت: آملی مرشمان، مدیر محصول جهانی در بنری با موکای بدون توقف جوی. کارولا منتل از Rijnsoever و René Knijn از Hem Genetics with the Shake. ویکتوریا تاراننکو از Prudac با نارنجی Tempations کوچک. Hylke Kroon، مدیر حساب و محصول در Takii با Trilogy Red Gen 2.

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

Takii، MNP از Aalsmeer (هلند)، Syngenta Flowers/Floranova، Hem Genetics، ABZ Seeds، Prudac و PanAmerican Seed به طور مشترک محدوده های خود را ارائه کردند.

تفاوت دیگر با FlowerTrials که تا یک ماه دیگر برگزار می‌شود و تقریباً تمام پرورش دهندگان اصلی گل‌کاری در آن شرکت می‌کنند، این است که عنصر «نمایش» نقش کمتر برجسته‌تری دارد. در آزمایشات بهار هلند، تمرکز بیشتر بر روی چشیدن و مقایسه، تولید و مقایسه “عادلانه” با ژنتیک رقیب است. این همچنین به این معنی است که دادگاه ها، اگرچه علنی هستند، عمدتاً با قرار ملاقات انجام می شوند.

تاریخ انتشار:

نویسنده:

یوجنیا دن اودن



©

FloralDaily.com

منبع