ترکیبی از پیازهای طبیعی و گیاهان چند ساله در کوکنهوف یافت می شود

آخرین هفته افتتاحیه Keukenhof (هلند) فرا رسیده است و پارک هنوز به وفور گل می دهد. “زمان عالی” برای شرکت کنندگان در کوکنهوف برای ارزیابی فصل. تیم‌های JUB Holland، Rijnbeek Perennials و Keukenhof در Bulb Mania Mix در پارک بهار در Lisse، هلند با هم دیدار می‌کنند. در دسامبر 2023، طرفین برای کاشت مرز مشترک با منتخبی از پیازهای طبیعی و گیاهان چند ساله در میان تمام مناطق رنگارنگ پر از گل‌های پیازی مشخصه کوکنهوف، با یکدیگر همکاری کردند. طرفین برای بررسی توسعه مرز، تبادل نظرات و تجربیات و برنامه ریزی برای فصل آینده گرد هم می آیند.


از چپ به درست: فرانس بییک (طراح کوکنهوف)، استفان اسلوبه (باغبان سرکارگر کوکنهوف)، مارسل ون ومده (چندساله های راین بیک)، رابرت اویتنبوگارد و جاب ون ایدن (JUB Holland)، آرنو و اولگا ریجن بیک (Rijnbeek Perennials) هلند)

Arno Rijnbeek توضیح می دهد: “Blub Mania Mix توسط Carien van Boxtel طراح منظره و باغ طراحی شده است و با همکاری نزدیک طراح Keukenhof، Frans Beijk و تیم باغبان او کاشته شده است. این مرز تصویری طبیعی و چمنزار مانند در Keukenhof ارائه می دهد. دوره گلدهی بسیار طولانی هنگام ایستادن در اینجا، متوجه می شوید که بازدیدکنندگان واقعاً وقت خود را صرف نگاه کردن به تمام گل ها و ساختارهای برگ می کنند که در اینجا می بینند گیاهانی که آنها ممکن است انتظار دیدن فوراً در Keukenhof را نداشته باشند، در حالی که بیشتر کاشت ها پس از بسته شدن Keukenhof حذف خواهند شد، لامپ های طبیعی و گیاهان چندساله Bulb Mania Mix باقی خواهند ماند و حتی زودتر و بیشتر از این فصل اول شکوفا خواهند شد. همانطور که گیاهان اکنون به خوبی مستقر شده اند.”


Carien van Boxtel، طراح منظره و باغ

تیم JUB Holland، شرکت کننده ساعت اول کوکنهوف، به طور منظم مشتریان هلندی و بین المللی و روابط خود را در طول فصل به کوکنهوف می برد. Robbert Uittenbogaard به گذشته نگاه می کند: “تاکنون، بازدید از پارک به بخشی ثابت از روزهای مطالعه JUB ما تبدیل شده است و فرصتی عالی برای ارائه ایده های جدید مانند این مرز مختلط، شروع بحث و دریافت بازخورد است. روابط ما. و حتی خودمان نیز از گلدهی زودرس، بافت های خاص برگ و تنوع زیاد Bulb Mania Mix شگفت زده شده ایم که با طرح Indigo خودمان که درست در کنار این حاشیه قرار دارد، شگفت زده شده ایم در واقع، اولین درخواست‌ها برای بسته‌های 10 متری برای Bulb Mania Mix، که ما با هم انجام خواهیم داد، وارد شده‌اند.


ترکیب شیدایی لامپ

Keukenhof نیز مثبت به توسعه جدید نگاه می کند. طراح فرانس بییک: “این مرز فراتر از انتظارات عمل می کند و به سرعت شتاب گرفت. دیدن این که تقریباً هر هفته گل های مختلف در این ترکیب خاص توجه را جلب می کنند بسیار عالی است. در ابتدا، این لاله های گیاهی، سرخوشی و مرتنزیا بودند که جذب می شدند. حالا نوبت به نرگس های سفید دیررس، شقایق ها، کاماسیا و سنتوریا رسیده است و همیشه جای تعجب دارد. اینها فرصت های عکاسی سرگرم کننده زیادی را فراهم کرده اند.


حاشیه ی Bulb Mania Mix

کسانی که در این هفته پایانی افتتاحیه تا 12 مه از کوکنهوف بازدید می کنند، می توانند Bulb Mania Mix را در ضلع شرقی پارک، نزدیک آسیاب بادی روی پل بیابند.

برای اطلاعات بیشتر:
JUB هلند
[email protected]
www.jubholland.nl

گیاهان چند ساله Rijnbeek
www.rijnbeek.com
[email protected]

کوکنهوف
[email protected]
www.keukenhof.nl

منبع