جایزه بریتانیا برای تولید کوکو

تولید کننده بستر Cocogreen® با به رسمیت شناختن یک دوره مستمر از گسترش استثنایی جهانی، جایزه پادشاه را برای شرکت در تجارت بین المللی دریافت کرده است. سودش می‌گوید: «سوبسترای کوکوگرین در حال حاضر 75 درصد از کشت توت‌های بریتانیا را تشکیل می‌دهد، در حالی که بیش از نیمی از درآمد ما از بازارهای بین‌المللی به دست می‌آید که با مجموعه متنوعی از تولیدکنندگان میوه و سبزیجات، از انواع توت‌ها و مرکبات گرفته تا سالاد و محصولات درختی همکاری می‌کند. فرناندو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Cocogreen.

این شرکت برای اولین بار در سال 2018، پس از موفقیت در صادرات در سراسر آفریقای جنوبی و شمالی، اروپای جنوبی، استرالیا و خاور دور، با این جایزه به دلیل مهارت تجاری بین المللی خود شناخته شد. از آن زمان، این شرکت در مواجهه با چالش‌های ژئوپلیتیکی ناشی از برگزیت، همه‌گیری کووید-۱۹، و شیوع درگیری‌های جهانی مانند آن‌هایی که بر مسیرهای کشتیرانی در دریای سرخ تأثیر می‌گذارد، انعطاف نشان داده است. با وجود این، کسب و کار در “تمام مناطق موجود خود”، به ویژه در استرالیا و آمریکای جنوبی، با پیش بینی مسیر مشابه در مکزیک، رشد کرده است. فاز بعدی رشد کوکوگرین در حال شکل گیری است، با ایجاد مسیرهایی به اروپای شمالی و مرکزی، و تحویل اولین ظروف خود به کانادا و ایالات متحده، همه بازارهایی که تمایل به پذیرش بیشتر دارند.

Cocogreen موفقیت را مدیون زنجیره تامین عمودی خود و فناوری خود می داند که به صنعت تولید مواد غذایی کمک می کند تا صرفه جویی زیادی در مصرف آب و کود داشته باشد. سودش می‌گوید: «این به لطف فناوری کنترل رطوبت ثبت شده ما (MCT®) است که به بسترها اجازه می‌دهد رطوبت را به طور مؤثرتری حفظ و توزیع کنند، که منجر به رشد بسیار بهتر ریشه می‌شود و تا 95 درصد از بستر را اشغال می‌کند. این بدان معناست که تولیدکنندگان می توانند هدر رفت آب و کود را تا 30 درصد کاهش دهند و در عین حال عملکرد و کیفیت محصول را افزایش دهند.

او می افزاید که نکته آخر حیاتی است، زیرا کشاورزی سالانه 70 درصد مصرف آب جهانی را به خود اختصاص می دهد. به عنوان یک محصول بدون ذغال سنگ نارس که از یک منبع تجدید پذیر ساخته شده است، این بستر Cocogreen® را به عنوان یک منبع پیشرو در آینده تولید محصول واجد شرایط می کند.

وی همچنین با قدردانی از این جایزه اظهار داشت: ما مفتخریم که این جایزه را برای دومین بار دریافت می کنیم. سرمایه گذاری مستمر ما در فناوری جدید و ایجاد یک تیم بسیار ماهر و داخلی، هر حلقه در زنجیره تامین ما را تقویت کرده است. در حمایت از رشد سریع بین المللی که تجربه می کنیم، علی رغم چالش های ناآرامی جهانی، ما توانسته ایم محصولات و خدمات باکیفیت را تطبیق دهیم و حفظ کنیم و تقاضای بالا و رو به رشد را در مواجهه با آینده ای بدون ذغال سنگ نارس تامین کنیم ، ما این کار را به روشی انجام داده ایم که اخلاقی و پایدار است و بنابراین به اصول بنیادی خود صادق است.”

کسب و کار Cocogreen® “کاملاً دایره ای” است، با کنترل کامل زنجیره تامین انتها به انتها. در سری‌لانکا، این شرکت دارای 11 سایت است که نارگیل‌ها را رشد می‌دهند، پردازش می‌کنند و به محصول نهایی مهندسی می‌کنند، با عملیات‌هایی که اکنون در خارج از سریلانکا رشد می‌کنند تا نیازهای یک پایگاه مشتری را در شش قاره برآورده کنند.

در بریتانیا، این شرکت همچنین شریک موسس مرکز فناوری کارآمد آب مستقر در کنت است که از آن به عنوان ستونی برای سرمایه گذاری در فناوری جدید و بهبود صنعت استفاده می کند.

در سال 2010 توسط دکتر سودش فرناندو و توماس اوگدن تاسیس شد. Cocogreen رشد سریعی را تجربه کرده است. با نیروی کار بیش از 600 کارمند، Cocogreen متعهد به پیشگامی در شیوه های پایدار در صنعت کشاورزی است. این دومین بار است که این شرکت موفق به کسب این جایزه می شود، پس از اینکه قبلاً در سال 2018 این کار را انجام داده بود.

The King's Awards for Enterprise که قبلاً به عنوان The Queen's Awards for Enterprise شناخته می شد، سال گذشته تغییر نام داد تا نشان دهنده تمایل اعلیحضرت پادشاه برای ادامه میراث HM ملکه الیزابت دوم با به رسمیت شناختن مشاغل برجسته بریتانیا باشد. برنامه جایزه، که اکنون پنجاه و هشتمین سال خود را سپری می‌کند، یکی از معتبرترین جوایز تجاری در کشور است که کسب‌وکارهای موفقی می‌توانند برای پنج سال آینده از نشان جوایز پادشاه استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
اندرو هادسون
کوکوگرین
مدیر ارشد بازاریابی برند
6852 242 161 +44(0).
+44 (0) 7398 656 278
[email protected]
www.cocogreen.co.uk

منبع