تعاونی گل شاخه بریده جدید که برای فروش گل های عمده فروشی کار می کند



برای ملیسا اسمیت، کوکب است. او در مزرعه ایالتی خود، گل های شاخه بریده را به طور تمام وقت در یک هکتار زمین کشاورزی می کند، در حالی که شوهرش خوک پرورش می دهد. او در 12 سال گذشته گل های زیادی پرورش داده است، اما گل محمدی چیزی است که او بیشتر دوست دارد – و تخصص او واقعاً نشان می دهد. اسمیت یکی از پنج عضو موسس یک تعاونی کشاورزی جدید در کارولینای جنوبی است که با هم کار می کنند تا گل های شاخه بریده را به صورت عمده فروشی در صنعت گل عرضه کنند.

همراه با اسمیت که مالک مزرعه فرایلیک است، اعضای تعاونی عبارتند از: دیوید بلو از Farmer Blue، لیندا بردلی از Purple Tuteur Farm، لیزا رودیک از Clear Spring Gardens، و Julie Rainey از PearlGirl Flower Farm.

این پنج کشاورز با اعضایی در ایالت های بالا، لاو کانتری و میدلندز در حال حاضر به گلفروشان در سراسر ایالت می فروشند. آنها فکر می کنند که با همکاری یکدیگر می توانند از تجربه و مکان خود برای خدمت به مشتریان عمده فروشی استفاده کنند.

اسمیت می گوید که جغرافیا و آب و هوای متنوع کارولینای جنوبی به نفع آنهاست. تولیدکنندگان در استان پایین می‌توانند در طول زمستان گل بکارند، در حالی که منطقه بالادست می‌تواند در تابستان رشد کند و میدلندز در طول سال پر می‌شود. او می‌گوید: «یک منطقه ممکن است به مدت چهار هفته محصول داشته باشد، اما اگر به سراسر ایالت نگاه کنید، می‌توانید آن چهار هفته را در نظر بگیرید و آن را به سه ماه تبدیل کنید. مانند بسیاری از محصولات، تمدید فصل به کشاورزان کمک می کند تا بازاری برای محصول ایجاد کنند.

در golaurens.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع