پاویون هلند در طول HortEx Vietnam 2025



از زمان راه اندازی HortEx Vietnam در سال 2018، سفارت هلند در ویتنام به شدت از این نمایشگاه حمایت می کند و به شرکت های هلندی بستری برای شروع یا گسترش تجارت خود در ویتنام ارائه می دهد. در آخرین نسخه HortEx Vietnam، که از 13 تا 15 مارس در مرکز نمایشگاه و همایش سایگون (SECC) در HCMC برگزار شد، پاویون هلند تامین‌کنندگان باغبانی هلندی را از راه‌حل‌های اتوماسیون فرآیندهای پیشرفته و ساخت گلخانه‌ها تا روشنایی LED به نمایش گذاشت. کودها و آبیاری

بر اساس موفقیت امسال، سفارت هلند در ویتنام تصمیم گرفت تا با یک پاویون هلند در نسخه آتی HortEx Vietnam در سال 2025 شرکت کند. مشارکت بین دو کشور علاوه بر این، هلند و ویتنام از نزدیک در جهت باغبانی پایدار و دایره‌ای با یکدیگر همکاری می‌کنند و در عین حال جاه‌طلبی‌هایی برای حضور بازیگران کلیدی در بازارهای بین‌المللی دارند.

شرکای استراتژیک ویتنام و هلند
هلند به خاطر فناوری ها و شیوه های کشاورزی پیشرفته اش شناخته شده است. از طریق مشارکت و همکاری در باغبانی، ویتنام می‌تواند از انتقال فناوری، برنامه‌های آموزشی و طرح‌های ظرفیت‌سازی ارائه شده توسط کارشناسان و مؤسسات هلندی بهره‌مند شود. این می تواند به بهبود بهره وری، کارایی و پایداری در بخش باغبانی ویتنام کمک کند. کاهش ردپای کشاورزی، استفاده کارآمدتر از منابع زمین و آب، کاهش ضایعات مواد غذایی و به کارگیری شیوه های خوب کشاورزی، همه بخشی از رویکرد دایره ای یکپارچه و دستور کار کلیدی مشارکت در کشاورزی بین ویتنام و هلند است.

پیوستن به پاویون هلند
ثبت نام برای پاویون هلند در حال حاضر امکان پذیر است، اما به دلیل محدودیت فضا، تنها 7 شرکت می توانند در پاویون مستقر شوند. به شرکت های هلندی فرصت منحصر به فردی داده می شود تا یک بار در پاویون شرکت کنند. با این حال، سفارت با همکاری نزدیک با نمایشگاه‌های نوا، توانسته است شرایط ویژه‌ای را برای شرکت‌های هلندی که قبلاً یک بار در پاویون هلند در سال 2023 یا 2024 شرکت کرده‌اند و می‌خواهند با یک غرفه انفرادی شرکت کنند، برای حمایت بیشتر از دسترسی به بازار تضمین کند. ویتنام

نسخه بعدی HortEx Vietnam برای 12 تا 14 مارس 2025 در HCMC برنامه ریزی شده است و به صورت مشترک با AGRITECHNICA ASIA عرضه خواهد شد.

منبع: agroberichtenbuitenland.nl

تاریخ انتشار:

منبع