گل های Naaldwijk به طور کامل به Select Delivery تغییر یافتند

از سال 2022، Royal FloraHolland تمام گل ها را در Naaldwijk از طریق سیستم چیدن سفارش پردازش می کند. در بهمن ماه امسال ساعت گیاهی 11 اضافه شد. برای خریداران، این تغییر به این معنی بود که دوره های زمانی تحویل گام به گام امکان پذیر شد. از مارس 2024، همه خریداران (گل) در Naaldwijk یک یا چند موقعیت زمانی را انتخاب کرده اند.

تحویل در بازه زمانی یا Select Delivery به خریدار امکان می دهد زمان تحویل محصولات خریداری شده را تعیین کند. بنابراین اکنون، پس از Rijnsburg، هر خریدار در Naaldwijk نیز می تواند از مزایای اسلات زمانی بهره مند شود.

یک زمان مناسب برای همه
در حالی که خریداران نمی‌توانستند زمان تحویل را در فرآیند توزیع قدیمی انتخاب کنند، اکنون به لطف انتخاب سفارش می‌توانند زمان تحویل را انتخاب کنند. ما داستان‌های مثبت زیادی از خریداران در Naaldwijk می‌شنویم. دقیقاً به این دلیل که یک خریدار اکنون می‌تواند انتخاب کند که کدام زمان یا ترکیبی از زمان‌ها برای فرآیند کسب‌وکار خودش مناسب‌تر است.»

محبوب ترین زمان در حال حاضر، با بیش از 50 درصد، 6:00 تا 11:00 است. منطقی است، زیرا این شکاف زمانی شبیه فرآیندی است که خریداران با آن آشنا بودند. با این حال، خریداران بیشتر و بیشتری متوجه می شوند که بازه های زمانی جدید در واقع می توانند به بهینه سازی بیشتر فرآیند خودشان کمک کنند. به عنوان مثال، ساعت 10:00 تا 13:00 امکان گسترش بیشتر را ارائه می دهد، و اکنون به طور موقت از ساعت 11:00 تا 15:00 به ازای هر تراکنش 0.25 سنت تخفیف دریافت می کنید. “ما این کار را انجام می دهیم زیرا می دانیم که همچنین لازم است Royal FloraHolland بتواند به گسترش بیشتری دست یابد. این به ما امکان می دهد تا قابلیت اطمینان بالای 98٪ را حتی در دوره های شلوغ تر حفظ کنیم.”

استفاده هوشمندانه از Select Delivery
با همه این زمان‌های جدید، گاهی اوقات تشخیص اینکه کدام زمان برای فرآیندهای شما مناسب است، دشوار است. انعطاف پذیری Select Delivery به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید کدام مکان، برای کدام روز از هفته، برای کدام copperplate و کدام محصولات می خواهید در چه بازه زمانی استفاده کنید.

به عنوان مثال، آیا می خواهید زایمان زودرس اضافی را فقط در دوره نزدیک به روز مادر انجام دهید یا با زایمان گسترده تر؟ شما این انعطاف پذیری را دارید، زیرا همیشه می توانید با تماس با مرکز تماس با مشتری، دوره تحویل خود را تغییر دهید. پس از تماس با مرکز تماس با مشتری، یک متخصص در زمینه زمان‌بندی با شما تماس می‌گیرد تا احتمالات را با هم بررسی کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

منبع