کیسه حشرات مفید در حال حاضر همراه با Monrovia Mandevilla موجود است

حشرات مفید با هر 1، 2 و 5 گالن Monrovia Mandevilla به مرکز باغ شما می روند. انگورهای کوهنوردی با گل‌های گرمسیری جسور، اکنون با سیستم دفاعی خاص خود عرضه می‌شوند و به رشد گیاه در باغ‌های خانه کمک می‌کنند.

Trae Crocker، مربی حفاظت از گیاهان در Monrovia می گوید: همه ما می دانیم که ماندویلا یک گیاه مورد علاقه برای کنه های عنکبوتی و تریپس است و این آفات می توانند آسیب زیادی به گیاهان وارد کنند. تیم‌های مدیریت یکپارچه آفات ما در تمام نهالستان‌های مونروویا از یک رویکرد چند لایه برای جلوگیری از مشکلات و اطمینان از شکوفایی گیاهانی استفاده می‌کنند.

تیم‌های مهد کودک‌های مونروویا در جورجیا و کالیفرنیا تاکنون بیش از 5 میلیون کنه شکارچی کوکومر، آندرسونی، کالیفرنیکوس و پرسمیلیس را در سال جاری برای محصولات ماندویلا استفاده کرده‌اند. آنها همچنین یک گونه کنه جدید با سیستم بوگ لاین اضافه کرده اند.

اکنون، مونرویا با چسباندن یک کیسه حشره مفید به هر ماندویلا با اندازه بزرگتر، این راه حل طبیعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این کیسه اجازه می دهد تا کنه های مفید کوکومریس را طی چند هفته آزاد کند تا به محافظت از گیاهان کمک کند. طعمه اصلی این کنه چندین گونه تریپس و همچنین کنه های پهن و سیکلامن است.

کراکر گفت: “ترکیب این سه فایده به کنترل کنه عنکبوتی و تریپس حتی پس از خروج از مهد کودک کمک می کند.” ما در حال افزودن ارزش برای مشتریان خود و گسترش منافع به مصرف کنندگان هستیم.»

کراکر گفت که کیسه کاغذی می تواند مقداری آب را تحمل کند اما توصیه می کند در صورت امکان گیاهان را از آبیاری سربار دور نگه دارید.

Monrovia's SunvillaTM Mandevilla عادت تپه‌زنی دارند که باعث می‌شود این کوهنوردان رفتار خوبی داشته باشند. آنها رنگ گرمسیری با ماندگاری و جریان آزاد را به باغ اضافه می کنند و در انواع قرمز، سفید، صورتی یا قرمز غول پیکر موجود هستند. Sunvilla در مناطق 9-11 چند ساله و در آب و هوای خنک تر یک ساله در نظر گرفته می شود. آنها همچنین می توانند در داخل خانه زمستان گذرانی کنند. ساقه های دوقلویی آنها می تواند به 15 تا 20 فوت برسد.

کراکر گفت: “ما به تیم و برنامه های IPM خود در مونروویا بسیار افتخار می کنیم.” استفاده از این روش‌های پیشگیرانه طبیعی به ما کمک می‌کند تا گیاهانی با کیفیت بالا و سالم رشد دهیم که زیبایی و عملکرد بی‌نظیری را برای باغ‌های خانه به ارمغان می‌آورند.

برای اطلاعات بیشتر:
مونروویا
www.monrovia.com

منبع