“قدرت ما ایجاد روابط با مشتریان است”

از اول ژانویه سال آینده، بسیاری از مراکز شهرهای هلند به عنوان مناطق بدون آلایندگی تعیین می شوند، بنابراین حمل و نقل هایی که می خواهند به مشتریان در آنجا خدمات رسانی کنند، باید به کامیون های برقی روی بیاورند. به همین ترتیب، گل فروشی هایی که گل را در حراجی خریداری می کنند، باید به ون های برقی روی بیاورند. این حتی به همه فروشگاه‌های خرده‌فروشی، شرکت‌های ساختمانی، مؤسسات مهمان‌نوازی و موارد دیگر اشاره نمی‌کند.


دانیال در وسیله نقلیه خود با یک سطل گل رز خوشه ای

دانیل ون اگموند یک حمل‌ونقل خط است که عمدتاً به گل‌فروشان در جنوب هلند خدمات می‌دهد. او کاملاً نگران است. “من دو وسیله نقلیه دارم که جدیدترین آنها 2.5 ساله است. این به این معنی است که فکر می کنم تا سال 2030* مهلت خواهم داشت، اما پس از آن باید تعویض کنم. قدیمی ترین آنها اجازه ورود به مراکز شهر را نخواهد داشت. در اوایل سال آینده، اما یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید بسیار گران تر از یک خودروی معمولی خواهد بود؟

موقعیت دشوار
که شامل مقادیر قابل توجهی پول است. دانیل بدبین نیست – “برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد” – اما مطمئن نیست که چه کاری انجام دهد. “در دراز مدت، عالی است؛ فناوری به سرعت در حال پیشرفت است، باتری ها در حال بهبود هستند، شارژ سریع تر می شود، و شاید در پایان همه چیز ارزان تر شود. اما در حال حاضر، این امکان پذیر نیست. زیرساخت های مناسبی برای خودروهای لوکس شخصی وجود دارد. اما نه برای کامیون ها، نصب ایستگاه شارژ من یک گزینه آسان نیست.

گلفروشان در مرکز شهر به ویژه تحت تأثیر قرار گرفته اند. “بدیهی است که شما این را نمی خواهید، اما شاید شرایط باعث شود که من یا مشتریان دیگر را ببینم. اما گلفروشان به گل های آنها نیاز دارند. شاید با هم بتوانیم چیزی را ترتیب دهیم که آنها آنها را بردارند یا از حراج بگیرند. اما این به این معنی است که آنها باید یک ون برقی بخرند و اکثر آنها آماده سرمایه گذاری نیستند.”

10 درصد خیلی زیاده
ژانویه گذشته، افزایش دستمزد اعمال شد.”افزایش 10 درصدی در هزینه ها بسیار است. این موضوع برای بسیاری از مشتریان من قابل توجه است. ممکن است تصادفی باشد، اما من کمتر از سه مشتری در اوایل 60 سالگی دارم و قصد دارند به زودی بازنشسته شوند، اما با توجه به همه این ابهامات، آنها انصراف می دهند.”

ایجاد روابط با مشتریان
پدر و مادر و برادر ون اگموند حدود سه سال پیش کسب و کار را ترک کردند و او را به طور کامل مدیریت کردند. و کارش را دوست دارد. دانیل می گوید: «این یک کار فوق العاده است. “من دائماً در حال بازدید از مشتریان هستم، و این تماس بهترین بخش کار است. شما این را از دفتر خود در حراج یا مهد کودک خود دریافت نمی کنید. این نیز نقطه قوت ما است؛ ایجاد روابط و حمایت از یکدیگر.”

“اینگونه است که می توانید تجارت را به روشی پایدار انجام دهید، همیشه نیاز به حمل و نقل های خطی وجود خواهد داشت، اما واقعیت این است که تعداد گلفروشان به طور فزاینده ای کمتر می شود. در حال حاضر، نکته اصلی این است که من و همکارانم می توانیم به مشتریان خود مراجعه کنیم.” درها، ترجیحا با وسایل نقلیه با اندازه قابل توجه، بنابراین ما می توانیم طیف گسترده ای را ارائه دهیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
ون اگموند بلومن هاندل
موبیل: +31 (0) 653 815 907
ایمیل: [email protected]
www.vanegmondbloemen.nl

* اگر به تازگی یک وسیله نقلیه جدید خریداری کرده اید، می توانید تا سال 2030 مهلت دریافت کنید. ببینید https://ondernemersplein.kvk.nl/vanaf-2025-zero-emissiezone-in-veel-steden/

منبع