کنفرانس گل – میامی برای بررسی شش تغییر کلیدی که آینده گل را شکل می دهد



بازاریاب‌های باهوش گل در شش تغییر اساسی که صنعت گل را در طی سه تا پنج سال آینده تحت تأثیر قرار می‌دهد، بررسی خواهند کرد. کنفرانس گل – میامی، 18 ژوئن، از انجمن بین‌المللی محصولات تازه، یک تجربه تعاملی را در مورد آینده گل‌ها ارائه می‌دهد و اینکه چگونه شرکت‌کنندگان می‌توانند از تحقیقات برای ایجاد تغییر و رفاه استفاده کنند.

این کنفرانس زنجیره تامین کامل گل را با یکدیگر و با اطلاعات جدیدی که باعث موفقیت شرکت ها و صنعت آنها می شود، مرتبط می کند. IFPA با Kantar برای درک رفتار مصرف کننده و فروش بیشتر گل کار کرد. دب زولیک، مدیر IFPA Floral گفت: “هدف ما از این کنفرانس و این تحقیق ارائه بینش های عملی است که شرکت کنندگان می توانند برای رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کنند.”

“ما می‌خواستیم به شرکت‌کنندگان دسترسی به فرصت‌های آینده برای گل‌ها را بدهیم. با تکیه بر این تحقیق، آنها این شش حوزه رشد کلیدی را که آینده‌شان را شکل می‌دهند بررسی خواهند کرد. از طریق این جلسه تعاملی، شرکت‌کنندگان در مورد استراتژی‌هایی برای افزایش مصرف بحث خواهند کرد.”

این شش حوزه عبارتند از:

  • همه جا شکوفا می شود: روی کانال‌ها و مشارکت‌های جدید ضربه بزنید تا مطمئن شوید گل‌ها همیشه در دسترس خریدار هستند.
  • قدرت گل: از گل ها به عنوان یک روش طبیعی برای مبارزه با اضطراب و تقویت خلق و خوی استفاده کنید و به افراد کمک می کند تا احساس کنند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
  • سفیران را تجربه کنید: نقش کارمند را دوباره تصور کنید و یک مسیر شغلی طولانی مدت ایجاد کنید که به جاه طلبی و هنرمندی پاداش می دهد.
  • ترتیبات افزوده شده: از ابزارهای دیجیتال برای تجهیز مصرف کنندگان به دانش و بینش بیشتر استفاده کنید.
  • گل برای همه: با گروه های مصرف کننده استفاده نشده ارتباط برقرار کنید و زیبایی گل ها را به طیف متنوع تری از مصرف کنندگان برسانید.
  • ساقه های پایدار: ارائه شواهد قانع کننده از تعهد کل صنعت به پایداری از طریق داستان سرایی و برچسب زدن با تاثیر واضح.

زولیک گفت: “کنفرانس میامی تنها جایی است که هر حلقه در زنجیره تامین گل می تواند گرد هم آمده و این تحقیقات را در تجارت امروز اعمال کند.” وقتی بازاریاب‌های هوشمند گل را با بینش عمیق مصرف‌کننده مطابقت دهیم، می‌توانیم تغییری ایجاد کنیم که صنعت ما را به جلو می‌برد.»

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن بین المللی محصولات تازه
https://www.freshproduce.com/

تاریخ انتشار:

منبع