باز کردن مواد بسته بندی داده های پایداری

شیوه های پایدار در تجارت گل و گیاه در اولویت فزاینده ای قرار می گیرد. نیاز به شفافیت نیز در حال افزایش است. برای برآورده کردن این نیاز، چندین شریک، از جمله Floriday، در حال پیوستن به نیروهای خود برای یک ابتکار جدید هستند: ثبت بسته بندی. با ثبت، ما تبادل داده های پایداری مواد بسته بندی را تسهیل می کنیم. بارت بووه، رهبر پروژه Florpartners توضیح می دهد: “ما می خواهیم به سمت یک زنجیره دایره ای باغبانی حرکت کنیم.

بارت بووئه در بخش گلکاری بزرگ شد و به مدت 11 سال بخشی از تیم رویال لمکس بود. او از آن زمان به مدت سه سال برای Florpartners کار می کند و پروژه های مربوط به استراتژی و فرآیندهای رهبری و توسعه سازمانی را روزانه مدیریت می کند.

همکاری برای شفافیت
از Accelerators FSI، Floricode، Floriday & Blueroots، Royal FloraHolland، و Florpartners برای تحقق پروژه “Packaging Register” به نیروها پیوسته اند. بارت: “این ثبت با هدف ایجاد شفافیت در بسته بندی و مواد مورد استفاده است و از این طریق می خواهیم پایداری را در این بخش ارتقا دهیم. این ایده از نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات به طور کارآمدتر و موثرتر در زنجیره و قابل ارائه کردن آن ناشی شد.” دستورالعمل گزارش‌دهی پایداری شرکتی (CSRD) از ما سوالاتی می‌پرسد و علاوه بر این، ما می‌خواهیم بتوانیم انتظارات و نیازهای جامعه را برآورده کنیم.”

برداشتن بار از دوش کشاورزان، خریداران و تامین کنندگان
بارت توضیح می‌دهد: «در حال حاضر، کار زیادی برای تأمین‌کنندگان و خریداران بسته‌بندی است که دائماً داده‌ها را با قاشق غذا بدهند. “انتظار این است که تکرار شود و سوالات گسترده تر شود. ثبت کار را برای تامین کننده و همچنین تولید کنندگان و خریداران آسان تر می کند. به زودی، تامین کنندگان تمام بسته بندی های موجود در ثبت را پردازش خواهند کرد، و تولید کننده. بسته بندی را انتخاب می کند که می خواهد از آن استفاده کند، سپس این اطلاعات مجدداً با خریدار به اشتراک گذاشته می شود، که به نوبه خود در صورت صادرات به آن برای اظهارنامه گمرکی نیاز دارد به گمرک در صورت صادرات، بازیابی این اطلاعات از فلوریدا بر اساس سفارشات بسیار آسان است.

داده ها از طریق فلوریدا باز می شوند
مارتین دو رویتر، مسئول تجاری فلوریدا: “برای تولیدکنندگان و خریداران، فشار اداری پیرامون محصولات تجاری بدتر می شود. این هزینه های زیادی را برای کل زنجیره ایجاد می کند. و این هزینه ها در درآمد هیچ کس منعکس نمی شود. بنابراین، مهم است که بتوانیم نیازهای اطلاعاتی مشتریان (نهایی) را بدون نیاز به چندین بار تایپ کردن یا توزیع بسیاری از اطلاعات مشابه، با فلوریدا باز کنیم برای افزایش کارایی و ایجاد شفافیت بیشتر در بازار، با راه اندازی این ثبت بسته بندی با همه طرف های زنجیره، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که همه افراد در آن می توانند اطلاعات خود را به طور موثر به اشتراک بگذارند.

ساختن، تست کردن و یادگیری با هم
یک طرح پروژه از Floricode برای رسیدگی به داده های پایداری ترسیم شده است. بارت: “ما تصمیم گرفتیم رویاهای خود را بزرگ نگه داریم، اما در حال حاضر، با حداقل محصول قابل دوام (MVP) ثبت بسته بندی، اولین نسخه از این ایده با چندین ذینفع، از کوچک شروع می کنیم. این شامل اتصال تامین کنندگان بسته بندی است، پس از آن داده‌های محصول به Floriday (بیل مواد) مرتبط می‌شود و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد، اگر آزمایشی موفقیت‌آمیز باشد، پس از آن، ثبت بسته‌بندی می‌تواند به عنوان مدلی برای ابتکارات دیجیتالی و پایداری در بخش گل‌کاری عمل کند. مانند مسائل مربوط به انرژی یا مواد خام.”

فراتر از یک پروژه فناوری
ثبت بسته بندی بیش از یک پروژه فناوری است؛ این یک تلاش هماهنگ برای پایدارتر کردن بخش و حفظ تصویری مثبت در دنیایی است که به سرعت در حال تغییر است. به عنوان یک صنعت، ما در معرض آتش هستیم. اگر مراقب نباشیم، داستان پیش از ما مصمم خواهد بود. “تمایل به همکاری و مشارکت نزدیک همه سهامداران، این ابتکار را برای آینده گل‌کاری امیدوارکننده می‌سازد!”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

منبع