گل و گیاهان زینتی از یالووا به 30 کشور مختلف صادر می شود



Garden AS، گروهی که توسط بسیاری از پرورش دهندگان ایجاد شده است، یکی از مهم ترین نمونه های مدل خوشه ای در ترکیه است و کمک جدی به اقتصاد استانی و ملی می کند. Garden AS که توسط 42 شرکت تأسیس شده و در حال حاضر توسط 36 شرکت به طور فعال تولید می کند، با گیاهانی که تولید می کند، شروع به افزایش سهم یالوا، یکی از مراکز مهم ترکیه در گل و گیاه، در بازار جهانی کرد. این شرکت‌ها که عمدتاً درختچه‌ها، گروه‌های درختی و گیاهان زینتی فصلی را هم در گلخانه‌ها و هم در مناطق باز تولید می‌کنند، در حال حاضر 3500 گونه گیاهی را به تقریباً 30 کشور از جمله کشورهای تأثیرگذار مانند ایتالیا و هلند صادر می‌کنند زیرا آنها مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می‌کنند.

یکی از مزایای Garden AS تولید گیاهانی است که قبلاً در زمین خود به کشور وارد شده است. مقامات می گویند: “ما اکنون به وضعیتی رسیده ایم که صادرات را به کشورهای پیشرو در تولید گل مانند ایتالیا و هلند آغاز کرده ایم. این مایه مباهات ما است. آوردن ارز به کشور ما و یالووا تبدیل شده است. غرور ما.”

مسئولان Garden AS با بیان اینکه حدود 1500 نفر در 36 شرکت در سازمان خود مشغول به کار هستند، گفتند: “ما می توانیم Garden AS را به عنوان بازار بزرگ گل فروشی در نظر بگیریم. آب و هوای Yalova برای تولید گل مناسب است. هدف ما افزایش تولید از 3500 گونه به گونه است. 5000 علاوه بر این، هدف ما صادرات گیاهان به تمام کشورهای اروپایی است.

منبع: Yalovamiz

تاریخ انتشار:

منبع