در نمایشگاه جهانی باغبانی چنگدو در سال 2024، تجربیات چندحسی قابل انتظار است

نمایشگاه جهانی باغبانی چنگدو در سال 2024 حول موضوع “شهر پارک، زندگی بهتر” با هدف ایجاد یک رویداد جهانی گل و باغبانی با استانداردهای بین المللی، عناصر چینی و ویژگی های چنگدو برگزار می شود. این رویداد در منطقه مرکزی کریدور زیست محیطی رودخانه جیانگشی در منطقه مرکزی منطقه جدید منطقه شرقی چنگدو برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به طور رسمی در 26 آوریل 2024 افتتاح می شود و تا 28 اکتبر 2024 ادامه خواهد داشت.

شرکت بال باغبانی نیز با باغ خود در جنوب غربی محوطه نمایشگاهی Living Garden به مساحت 600 متر مربع در این نمایشگاه جهانی حضور دارد. مفهوم طراحی باغ “دید، طعم، بو و لمس” است، یک باغ حسی چهار بعدی، با هدف ادغام طبیعت، فرهنگ و زندگی از طریق تجربیات چندحسی. این طرح از تکنیک هایی مانند باغ معلق که کل باغ را در بر می گیرد و قفسه گل چرخان برای ایجاد یک تجربه حسی چهار بعدی استفاده می کند.

ورودی دارای یک باغ آسمان حسی 4 بعدی است که یک ترن هوایی رنگارنگ است. پرسپکتیو ارتفاع بالا گل ها را از زوایای مختلف نشان می دهد. توپ کاشت گیاهان را ترکیب کرد تا برخوردی از رنگ ها ایجاد شود. به طور خاص، آنها تکثیر بذر پتکوآ 'Caliburst Yellow' را از دانه PanAmerican، گل اطلسی 'Easy Wave Sky Blue' و Petunia 'Easy Wave Pink' انتخاب کردند.

در گوشه ای دیگر از باغ، نمایش گل در حال چرخش وجود دارد. تیم توپ می گوید: “به نظر می رسد نمایش گل های چرخان، گل ها را به یک ریتم رقص وارد می کند و لذت بصری و شگفتی را برای شما به ارمغان می آورد. ایستاده گل های چرخان در هوا و مهمانی گیاه روی زمین مکمل یکدیگر هستند و به بینندگان تغییر دائمی می دهند. احساس فوق‌العاده‌ای، گویی در دریایی خیره‌کننده از گل‌ها غوطه‌ور شده‌اند و آنها را با طراوت می‌گذارد. نمایشی خیره کننده به بازدیدکنندگان ارائه می کند.”

سپس در سمت راست باغ سبزیجات توپ قرار دارد، تیم می گوید: “با قدم زدن در این باغ سبز، با صحنه ای پر جنب و جوش احاطه خواهید شد. هر سبزی به شدت رشد می کند، رنگ های غنی و سرزندگی را نشان می دهد. گوجه فرنگی ها روی شاخه ها آویزان شده اند، روشن. فلفل قرمز و لذیذ در حال پخش شدن است و خیارها با بوی تازه می‌پاشند از محصولات باغبانی شرکت بال، بلکه به شما اجازه می دهد تا طراوت و راحتی روستایی را در شلوغی و شلوغی شهر احساس کنید 'Sugar Rush'، 'Eggplant' Patio Baby' از برند HandPikced.”

امسال همچنین دهمین سالگرد تاسیس شرکت سرمایه گذاری مشترک شرکت بال باغبانی در چنگدو است – شرکت نهال چنگدو بال Huimei، آموزشی ویبولیتین برای جشن گرفتن این سالگرد، بال یک “برج کیک گل” بزرگ در پارک ساخت. “برج کیک با ترکیب “مخلوط جزیره مروارید” Impatiens مقاوم در برابر سفیدک کرکی Impatiens تزئین شده است، که نمادی از اعتماد بی‌وقفه در خدمت به مشتریان چینی و توسعه بازار چین است و بیانگر چشم‌اندازی زیبا برای توسعه خوب ده سال آینده است.


در آوریل 2014، تاد بیلینگز از شرکت باغبانی بال و تائو زنگ، رئیس شرکت نهال چنگدو بال هویمی، آموزشی ویبولیتین، تأسیس بال هویمی را جشن گرفتند.

علاوه بر این، “Ball City Trial” یک نام تجاری جدید است که توسط شرکت بال باغبانی در چین در سال 2024 راه اندازی شد. هدف این برند ارائه داده ها، منابع تصویری رسانه های جدید و نمونه شهری جدید با معرفی انواع گل های بال به صورت ترکیبی است. با طراحی جدید، مفاهیم جدید و نیازهای جدید در منظر شهری.

این باغ کوچک نه تنها گل اطلسی 'ColorRush' از Ball FloraPlant، بلکه محصولات مختلفی از DarwinPerennials، مانند Salvia 'Rose Marvel' را نیز دارد.


گل اطلسی ColorRush صورتی و صورتی رگ


سالویا رز مارول

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت باغبانی توپ
www.ballhort.com

منبع