“ما خوشحالیم که محصولی جدید، پایدار و پر از زندگی داریم”

نانسی مونته آلگره، یکی از بنیانگذاران و مدیر فروش و اتحادهای استراتژیک در Montehappy می گوید: «در عصر جهانی شدن و هوش مصنوعی، ما صنایع دستی محلی را ترویج می کنیم. Montehappy یک تولید کننده کلمبیایی گلدان ها و سبدهای دست ساز زیست محیطی برای استفاده در داخل خانه است که نه تنها به دنبال کمک به پایداری، بلکه همچنین توانمندسازی زنان است. در این مقاله نانسی در مورد این محصولات و Montehappy بیشتر به ما می گوید.


نانسی مونته آلگره، یکی از بنیانگذاران و مدیر فروش و اتحادهای استراتژیک در Montehappy

آغاز مونته‌هپی
نانسی به ما می گوید که چگونه Montehappy از پروژه گل رز پیشرفت کرد: “ما شروع به تولید گلدان های زیست محیطی خود برای یک پروژه ویژه گل رز گلدانی کردیم. من همیشه در مزارع گل کار می کردم. در سال 2018 برای مزارع الکساندرا کار می کردم. این گیاهان کاملاً زیبا بودند وقتی گلدان ها را به من نشان دادند، به یاد دارم که چند عکس را به یک سوپرمارکت ارگانیک به نام Boho در بوگوتا (کلمبیا) نشان دادم، و آنها بلافاصله 100 واحد گل رز سفارش دادند. با گلدان‌های اکولوژیکی خود که از برگ‌های موز ساخته شده‌اند، ما به سرعت زنان را استخدام کردیم و به آنها یاد دادیم که چگونه این گلدان‌ها را بسازند، این شروع Montehappy بود.


برخی از محصولات Montehappy

کار آرتزیایی، پایداری، و مشاغل محلی
نانسی با تاکید بر اینکه محصولات مونته‌هپی محلی، طبیعی و پایدار هستند، می‌گوید: «امروزه، ما در جهانی پرتلاطم و جهانی شده زندگی می‌کنیم و شاهد ظهور هوش مصنوعی هستیم. در این دوران، مونته‌هپی می‌خواهد ارزش شیوه‌های اجدادی را برجسته کند. ما از داشتن محصولی کاملاً جدید، پایدار و پر از زندگی خوشحالیم. من فکر می‌کنم این چیزی است که مونتهپی را متمایز می‌کند دهقانان کلمبیایی، که به آنها اجازه می دهد درآمد بیشتری ایجاد کنند، محصولات دست ساز ما توسط زنان کلمبیایی ساخته می شوند، آنها می توانند از خانواده خود حمایت کنند.


سمت راست: زنانی که با دست محصولات Montehappy درست می کنند، سمت چپ: دهقان کلمبیایی با برگ موز خشک

دستاوردها، چالش ها و جاه طلبی ها
اگرچه Montehappy شروع به ارائه یک اندازه گلدان و یک شکل گلدان کرد، آنها در حال حاضر اندازه ها و شکل های بیشتری را ارائه می دهند. نانسی توضیح می دهد: “بازار به اندازه ها و شکل های دیگری نیاز داشت و ما همیشه سعی می کنیم آنچه را که بازار نیاز دارد تامین کنیم. گلدان ها و سبدهای خود را به واردکنندگان، مهدکودک ها و گل فروشی ها به ویژه گل فروشی ها می فروشیم. خوشحالیم که گلفروشان کارآفرینان پرشوری هستند. وقتی متوجه می شوند که گلدان های ما ماندگار هستند، آنها را می خرند.” موفقیت دیگر شرکت Montehappy در Proflora 2023 بود، او می گوید: “داشتن بوت خودمان در IFTF در هلند عالی بود، فکر می کنم می توانم بگویم که این دستاورد اصلی ما تاکنون بوده است. ما تلاش زیادی برای بازاریابی همه منابع خود انجام می دهیم. “


نانسی مونته آلگره برای اولین بار در IFTF 2023 در هلند (راست)، و نلسون پورتیلا در حال نمایش در Proflora 2023 در کلمبیا (سمت چپ)

همه چیز برای Montehappy آسان نبوده است، آنها مجبور بودند راه خود را برای ورود به بازار بجنگند: “هزینه ساخت ما و هزینه مواد زیست محیطی بالاتر از سایر شرکت های صنعت است. بنابراین، معرفی ما یک چالش واقعی بود. محصول در بازار ما با سرمایه گذاری در بازاریابی و با نشان دادن مستقیم محصولات خود به مشتریان خود، غلبه کرده ایم مجوز ما، اما پس از چند سال صبر و پشتکار زیاد، در نهایت موفق به دریافت این مجوزها شدیم.”

با این وجود، هنوز جا برای رشد وجود دارد، او می‌گوید: “من می‌خواهم محصول خود را بیشتر بفروشم و تقاضا آنطور که می‌خواهیم بالا نیست. هدف ما این است که سفارش‌های هفتگی داشته باشیم تا بتوانیم به حمایت از کارمندان خود ادامه دهیم. ما به دنبال رشد تدریجی و مطابق با انتظارات مشتریان خود هستیم، از آنجایی که محصول ما منحصر به فرد و کاملاً جدید است، ما می‌دانیم که گام به گام رشد خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
مونته خوشحال
www.montehappyeco.com

منبع