هدف Dummen Orange تقویت مزارع آمریکای مرکزی است



Dummen Orange اخیراً Moises Cadenas را به عنوان مدیر کل مزرعه Red Fox Las Mercedes خود در سانتا آنا، السالوادور ارتقا داد. و والتر کادناس را به عنوان مدیر کل در مزرعه گل آنتیگوا واقع در آلوتنانگو، گواتمالا استخدام کرد.

کارل کرون، مدیر منطقه ای زنجیره تامین آمریکای Dummen Orange گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که تبلیغ Moises و اضافه شدن والتر به تیم آمریکای مرکزی خود را اعلام کنیم.” “با داشتن تجربه حرفه ای گسترده، هر دو مشاغل بسیار موفقی در صنعت گلکاری ایجاد کرده اند. با این تغییرات، من مطمئن هستم که مزارع خود را در آمریکای مرکزی بیشتر تقویت خواهیم کرد و به مشتریان خود به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی خواهیم کرد.”

مویزس از دانشگاه رافائل لندیوار به عنوان زراعت شناسی فارغ التحصیل شد. او در سال 2009 به Dümmen Orange گواتمالا پیوست، جایی که از آن زمان تاکنون نقش های متعددی را ایفا کرده است که به حرفه او شکل داده است. قبل از نقل مکان به السالوادور، او مدیر کل مزرعه گل های Dümmen Orange Antigua بود. کارهای حرفه ای اخیر او شامل اجرای GreenCompliance (سیستم مدیریت کیفیت Dümmen Orange) در آنتیگوا فلاورز فارم است.

والتر پس از سه سال کار به عنوان مشاور فنی در شرکت Express Seed به Dümmen Orange پیوست. قبل از آن، او به مدت 15 سال در Syngenta کار کرد، از جمله هشت سال به عنوان مدیر کل در یکی از مزارع گواتمالا آنها خدمت کرد. او در رشته کشاورزی در دانشگاه رافائل لندیوار تحصیل کرد و مدرک MBA خود را از دانشگاه فرانسیسکو ماروکین دریافت کرد.

این دو حرکت پرسنل شرکت در اوایل سال جاری اجرایی شد.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

تاریخ انتشار:

منبع