مرکز باغ برای میزبانی نمایشگاه گل ژوئن



باشگاه باغ بندر سنت جو یک تشکر صمیمانه از جامعه به خاطر ایجاد «موفقیت خیره کننده» فروش سالانه گیاه/پخت/حیاط دارد. تشویق ویژه اعضای سخت کوشی است که برای اطمینان از اینکه این جمع آوری کمک مالی می تواند ماموریت باشگاه را حفظ کند، برنامه ریزی کرده، کاشته و شرکت کرده اند.

باشگاه باغ که در سال 1948 تأسیس شد، منحصراً برای اهداف خیریه، آموزشی و علمی سازماندهی شد. اهداف اعلام شده آن “تشویق باغبانی و حفاظت از خاک و منابع طبیعی و همچنین زیباسازی خیابان ها، بزرگراه ها و سایر مناطق” است. علاوه بر این، از آموزش جوانان در زمینه باغبانی و حفاظت حمایت می کند.

در حال حاضر، اعضای باشگاه، کتابخانه‌های بذری را که در بندر سنت جو و وواهیچکا کار می‌کنند، هماهنگ می‌کنند. آنها همچنین باغ های کانتینری بزرگی را در کتابخانه، خانه سالمندان، انجمن شهروندان سالخورده شهرستان گلف، مرکز استقبال از ساحل مکزیکو و تالار شهر ایجاد و نگهداری می کنند.

بسیاری از اعضا انرژی خود را به پروژه زیباسازی مرکز شهر در امتداد خیابان رید می ریزند. برخی با برنامه STEAM مدرسه ابتدایی Port St. Joe همکاری می کنند، در حالی که برخی دیگر به کمپینگ های جوان تابستانی کمک می کنند تا لذت راه اندازی یک باغ گل را در CareerSource Gulf Coast تجربه کنند.

ادامه مطلب را در gulfcounty.news بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع