گلخانه‌های پل به مراکز باغ بریتانیا کمک می‌کنند تا تقاضای رو به رشد را با سازه‌های بزرگ‌تر و بهتر برآورده کنند



متخصصان گلخانه‌های تجاری، گلخانه‌های پل، به مراکز باغ کمک می‌کنند تا تعداد فزاینده‌ای از مالکان بریتانیایی را که به دنبال بهبود باغ‌ها و فضاهای بیرونی خود هستند، راضی کنند.

“توجه بیشتر به باغ‌هایمان چیزی است که بسیاری از ما در طول همه‌گیری از آن لذت بردیم و قطعاً به مراکز باغ منفعت رسانده است. خرده‌فروشان گیاهان مایلند از این فرصت استفاده کنند و از ما بخواهند که سازه‌های بزرگ‌تر و مدرن‌تری نصب کنیم که تجربه مشتریانشان را افزایش دهد.” دیوید سامرفیلد، مدیر گلخانه های پل می گوید.

با توجه به زمان بیشتری که در طول همه گیری در خانه سپری می شود، مراکز باغ گزارش کردند که تجارت بیشتری را افزایش داده اند زیرا اعضای بیشتری از مردم بر بهبود باغ و محوطه سازی متمرکز شده اند.

این تقاضا ادامه یافته است و در سال 2023 بیش از 2300 مرکز باغ در بریتانیا وجود داشت که تعداد آنها رو به افزایش است.

“با کار در کنار اپراتورها و معماران مرکز باغ، ما قادر به طراحی سازه های زیبا هستیم. علاوه بر ایجاد محیط ایده آل برای شکوفایی گیاهان، می توانیم از شیشه های دوجداره و گزینه های مختلف روکش برای ایجاد یک تجربه خرید جذاب تر و دلپذیرتر استفاده کنیم. برای باغبانان نیز” دیوید اضافه می کند.

“مراکز باغ همه چیز در مورد گرد هم آوردن مردم و گیاهان است. آنها باید هم محیطی برای پرورش گیاهان باشند و هم فضایی خوب برای گذراندن یک بعد از ظهر بهاری در آن. با پیشرفت در فناوری گلخانه و کارایی، ما به فضاها بسیار افتخار می کنیم. دیوید نتیجه می گیرد که ما به ارائه کمک کرده ایم و از پتانسیل ساختارهای جدید در صنعت هیجان زده شده ایم.

بریج گلخانه امیدوار است که در سال 2024 و پس از آن بر روی تعداد فزاینده ای از توسعه مراکز باغ کار کند.

برای اطلاعات بیشتر:
گلخانه های پل
+44 (0) 1243 641789
www.bridgegreenhouses.co.uk

تاریخ انتشار:

منبع