بهبود قابلیت اطمینان تحویل از طریق استفاده صحیح از مجموعه‌های زمان تحویل

در ابتدای سال جاری، فلوریدا آزمایشی را برای بررسی زمان تحویل و حداقل مقادیر تحویل تعیین شده توسط تولیدکنندگان آغاز کرد. این آرزوی گروهی از پرورش دهندگان بود. ما با Raimond Hagedoorn از Gebr صحبت کردیم. Valstar در مورد تجربیات خود.

ریموند سال ها در صنعت به عنوان فروشنده کار کرده است و از همان ابتدا درگیر استفاده از فلوریدا در مهد کودک بوده است. ریموند دائماً به دنبال فرصت هایی برای استفاده از فلوریدا در این زمینه و تقویت بیشتر آن است. این چیزی است که شرکت از چندین تولید کننده از جمله Gebr شنید. Valstar، تمایل فزاینده به داشتن سفارشات مطابق با حداقل مقدار تحویل تعیین شده توسط پرورش دهنده است.

حداقل مقدار تحویل پایلوت
ریموند: “قبلاً هیچ بررسی بر روی مقادیر از فلوریدا انجام نمی شد. ما مرتباً سفارشات کمی را دریافت می کردیم، مانند یک کارخانه واحد. حتی اگر سفارشات با حداقل مقدار تحویل مطابق با تعیین شده ما مطابقت نداشت، آنها همچنان وارد ما می شدند. سیستم و ما تحمل کردیم که سفارش حداقل اندازه را نداشته باشد.”

تمایل بسیاری از تولیدکنندگان این است که این حداقل مقدار تحویل در فلوریدا را بررسی کنند. ریموند: “از نقطه نظر تجاری، وضعیت قبلی در واقع امکان پذیر نبود. اندازه سفارش روی قیمت تمام شده تاثیر می گذارد. با حفظ استاندارد در این زمینه، می توانیم قیمت را پایدارتر نگه داریم.” حفظ زمان تحویل مناسب نیز بر حفظ شرایط تحویل طبق تعیین شده توسط پرورش دهنده تأثیر دارد. در نهایت، با اعمال درست مجموعه‌های زمان تحویل، قابلیت اطمینان تحویل بهبود می‌یابد و شما به سمت یک روش منظم کار می‌کنید.

دوخت ست های تحویل به خریداران
گبر Valstar در آزمایشی شرکت می کند که در آن اعتبارسنجی حداقل مقدار تحویل و زمان تحویل انجام می شود. Raimond: “در شروع آزمایشی، تعداد کمی از سفارش‌ها به مرور کلی با “سفارشات در انتظار” ختم شد. از این سفارش‌ها برای تنظیم شرایط تحویل خودمان به طور کامل استفاده شد. 95٪ قبلاً به خوبی تنظیم شده بود، اما با برخی از آنها شرایط تحویل خاص مشتری، ما توانستیم تنظیماتی را انجام دهیم تا مطمئن شویم که همه چیز به خوبی انجام می شود. اما پس از توضیح، هر خریدار این موضوع را درک می‌کند.

آن طور که باید کار می کند
ریموند: “فکر می‌کنم این یک پیشرفت مثبت است که ما در حال کار روی یک اعتبارسنجی سخت بر این اساس هستیم. همچنین مثبت است که این گفتگو با خریدار در حال حاضر انجام می شود. حتی از طریق مسنجر فلوریدا، پیامی از خریدار دریافت کردیم، پس از آن به راه حلی رسیدیم که برای هر دو خوب بود. ما موافقیم که باید کار کند، همانطور که باید کار کند. برای اینکه روند عادت کردن در بین خریداران حتی بیشتر شود، خوب است اگر گروه تولیدکنندگانی که با این کار کار می کنند بزرگتر و بزرگتر شوند. در نهایت، این جهانی است که ما به هر حال به سمت آن می رویم و برای صنعت خوب است که به سمت یک روش مرکزی کار کار کند.”

“خوشحال است که خریداران به این پاسخ پاسخ می دهند. آیا مشتری مقدار کمتری می خواهد؟ به عنوان مثال، او اکنون زمانی که در آن منطقه است، خودش رانندگی می کند و مجموعه را به عنوان محل تحویل انتخاب می کند. توصیه من به خریداران این است که شروع به خواندن اطلاعات کنند. زمان تحویل نیز برای موفقیت آنها مهم است.

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

منبع