فرماندار ماه می را ماه باغبانی اعلام کرد



براد لیتل، فرماندار، ماه می را به عنوان ماه باغبانی معرفی کرد و از مشارکت ارزشمند پرورش دهندگان مهدکودک و گلخانه های محلی در اقتصاد و کیفیت زندگی آیداهو و تشویق مردم آیداهو به خرید محصولات گیاهی کاشته شده در آیداهو در مهدکودک ها و گلخانه های محلی، خبر داد.

اریکا وایت، مدیر برنامه ترجیحی آیداهو گفت: “آنچه در آیداهو رشد می کند در آیداهو رشد می کند.” “ساکنان با تامین گیاهان محلی از اقتصاد محلی ما حمایت می کنند و اطمینان حاصل می کنند که مناظر ما با گیاهان مقاومی که در شرایط رشد منحصر به فرد آیداهو رشد می کنند، شکوفا می شوند.”

برای ترویج محصولات محلی، گیاهان، گل‌ها، درختچه‌ها و درختان، Idaho Preferred، برنامه‌ای توسط وزارت کشاورزی ایالت آیداهو (ISDA)، راهنمای پرورش‌دهندگان گلخانه و نهالستان در سراسر ایالت را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد. آرم Idaho Preferred به مشتریان نشان می دهد که محصول مهدکودک محلی است، که از پرورش دهندگان آیداهو پشتیبانی می کند و تضمین می کند که گیاهان برای مناطق آب و هوایی منحصر به فرد آیداهو و ترکیبات خاک مناسب هستند.

طبق گزارش انجمن چشم انداز مهدکودک آیداهو، پرورش دهندگان مهدکودک و گلخانه های آیداهو حدود 1.7 میلیارد دلار در کل فروش در سال 2022 مشارکت داشته اند، با محصولاتی مانند گیاهان، درختان، گل ها و محصولات، 987 میلیون دلار از این مجموع را تشکیل می دهند. محصولات مهد کودک آیداهو به طور گسترده در سراسر ایالات متحده توزیع می شود و شهرت این ایالت را به عنوان یک رهبر باغبانی با کیفیت تقویت می کند.

منبع: agri.idaho.gov

تاریخ انتشار:

منبع