چگونه موجودی خود را به طور دقیق مدیریت کنید

یکی از مشتریان Agriware، Mastergrowers، هیدرانیاس تولید می کند. چند ماه پیش، Mprise Agriware و Mastergrowers ماجراجویی جدیدی را برای مهاجرت از NAV به Business Central (در فضای ابری) آغاز کردند. اما این همه ماجرا نیست، یک تیم پیوسته از Agriware و Mastergrowers تلاش کردند تا برنامه Mobile NAV سابق خود را با اپلیکیشن عملیات مدرن جایگزین کنند. زمان گفتگو با رابین ون دایک، مالک مشترک و الکس بوم، برنامه ریز و تحلیلگر داده است. Mastergrowers از چه راه هایی از برنامه جدید گلخانه بهره برده است؟

Robin van Dijk: “دلیل تغییر ما از Navision به Business Central این بود که با روندهای فعلی بازار همراه باشیم. همچنین، با 2 سایت، به جای سرور محلی در یک شرکت، از طریق ابر بسیار آسان تر و کارآمدتر کار می کند. در بسته قدیمی، پس از تغییر به Navision، ما بسیار با افزونه‌های سفارشی کار کردیم: آیا ما به سفارشی‌سازی ادامه می‌دهیم یا از برنامه‌های استاندارد استفاده می‌کنیم Mprise خدمات و نگهداری را انجام می دهد و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه در دراز مدت تبدیل می کند.”

الکس بوم برنامه ریز و تحلیلگر داده Mastergrowers است. “در طول اجرای BC (Business Central)، ما یک برنامه استاندارد را به عنوان راه حل انتخاب کردیم. این به ما فرصت داد تا روند را دوباره بررسی کنیم: در واقع چه می کنیم، به چه چیزی نیاز داریم؟

از یک طرف، دستور محور است، و از طرف دیگر، حرکات ad hoc هم اکنون می توانند کاملاً با این برنامه پشتیبانی شوند. این سریع‌تر، کارآمدتر، کمتر خطاپذیر است و برای همه بهتر است.”

رابین ون دایک می‌افزاید: “ما می‌خواهیم بتوانیم گزارش‌گیری را تا حد امکان نزدیک به فرآیند انجام دهیم، این کمتر مستعد خطا است. و با این کار، به ما بینشی در مورد نحوه انجام ما از نظر موجودی می‌دهد.”

“ما همکاری با Mprise را در طول توسعه برنامه گلخانه ای بسیار مثبت تجربه کرده ایم. توسعه برنامه توسط یک تیم جداگانه انجام شد؛ این همکاری بسیار روان انجام شد. Mprise چندین بار و همچنین با توسعه دهندگان بازدید کرد تا ببیند روند چگونه است. از لحاظ فیزیکی به درک اینکه چه کار می‌کنیم و چه چیزی می‌خواهیم کمک کند.» اینکه شما چیزی را اشتباه متوجه شده اید یا به خاطر آورده اید، تیم Agriware در مورد اینکه در محدوده یا حیطه کاری خود صادق است، کار با آنها را بسیار لذت بخش تجربه کردم.

برای اطلاعات بیشتر:
Mprise Agriware
www.mprise-agriware.com

منبع