پاسپورت سنت لوسیا مهاجرت به کانادا و سایر کشورها-بیات گروپ

امتیاز شهروندی سنت لوسیا و داشتن پاسپورت غیرقابل لغو که به نسل های بعدی متقاضی نیز منتقل می شود. برای اخذ خدمات از موسسه ثبتا میتوان پس از اخذ مشاوره و دریافت راهکار نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید. از متقاضیان محترم انتظار داریم برای وقت ، انرژی و اطلاعاتی که کادر پرسنلی و کارشناسان این مرکز در اختیار شما قرار میدهند ارزش قائل شوید و تنها پس از ثبت درخواست و پرداخت هزینه برای دریافت مشاوره اقدام کنید. برخی از آنان سنت لوسیا را انتخاب می کنند تا شانسی برای تحصیل در یکی از جزایر زیبای کارائیب را داشته باشند.

پاسپورت سنت لوسیا مهاجرت به کانادا و سایر کشورها-بیات گروپ

پاسپورت سنت لوسیا در رنکینگ بین المللی پاسپورت ها در رده متوسط قرار دارد و شما با داشتن پاسپورت این کشور می توانید بدون نیاز به ویزا به بیش از 100 کشور دنیا سفر کنید. افرادی که با فریب و با مقاصد بد موفق به اخذ پاسپورت و تابعیت سنت لوسیا شده باشند یا افرادی که بعنوان خائن به دولت سنت لوسیا شناخته شده باشند، محکوم به حبس شده و تابعیت و پاسپورت را از دست خواهند داد. داوطلبانی که قصد کناری گیری و انصراف از تابعیت و شهروندی سنت لوسیا را دارند، از لحاظ قانونی مجاز و مورد تأیید هستند. متقاضی برای انصراف از شهروندی سنت لوسیا می تواند با سفارت این کشور تماس برقرار کرده و پس از طی تشریفات اداری به این امر دست یابد.

در این بخشنامه آمده است که از این پس کارشناسان پرونده‌های مهاجرتی قادر خواهند بود که درخواست‌های شهروندان ایرانی را راستی‌آزمایی نموده و با رعایت قوانین مربوطه این پرونده‌ها را بررسی کنند. باقیمانده‎ی کارمزدهای حرفه‌ای سیتیزن‍شیپ اینوست پرداخت می‌شود. به مصاحبه، آزمون زبان، تحصیلات یا تجربه‎ی مدیریتی نیازی نیست. مراجعه حضوری صرفا بمنظور عقد قراداد امکان پذیر بوده و از پذیرش و پاسخگویی حضوری بدون هماهنگی قبلی ، با توجه به حجم بالای مراجعان معذور هستیم . برخی نگرانی ها همچنان وجود دارد که بیشتر مربوط به عدم تجربه دولت در اجرای چنین برنامه ای است که در خاموش کردن توسعه دهندگان احتمالی ظاهر می شود.

پاسپورت سنت لوسیا و شرایط اخذ آن از طریق ویزای تحصیلی

ارسال تمامي وجوه مورد نياز در حساب سپرده تا زمانيکه درخواست مورد خرید پاسپورت سنت لوسیا بررسی قرار گیرد. افراد می توانند با توجه به پرداخت سهمیه های تعیین شده، میزان سرمایه ای به میزان 100 هزار دلار را به ازای خود و همراهانشان بپردازند . فرزندان بین 18 تا 25 سال که بطور کامل توسط متقاضی اصلی حمایت می شوند. آنتیگوا و باربودا به دلیل دسترسی آسان آن به فرودگاه های بین المللی به عنوان یک مرکز اتصال به کشورهای دیگر، شناخته می شود. آنتیگوا و باربودا به دلیل برخورداری از فرودگاه های بین المللی با دسترسی آسان آن شناخته می شود و به عنوان یک مرکز پایانه ای جهت ارتباط با کشورهای دیگر عمل می نماید. در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ ساختمان‌ها و سازه‌ها در سنت لوسیا موجود است.

  • شما با دریافت ویزای طلایی سنت لوسیا اجازه کار و تحصیل را دارا می باشید.
  • قانون شهروندی با سرمایه گذاری و اصلاحات آن قوانین برنامه را تنظیم می کند.
  • فرزندان بین 18 تا 25 سال که بطور کامل توسط متقاضی اصلی حمایت می شوند.
  • دانشگاه های اصلی سنت لوسیا در سرتاسر جهان از لحاظ کیفیت بالای آموزشی شناخته شده هستند و نتیجتا دانشجویانی که از این دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند، می توانند در فیلد کاری تمایل داشته باشند، در اروپا و آمریکای شمالی شغل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
  • اجازه سفر به 145 کشور جهان که نسبت به سنوات گذشته رتبه جهانی خود را بهبود بخشیده و در حال حاضر در رتبه بیست و سوم قرار دارد.

از سال 1814 کنترل و اداره این سرزمین بر عهده ی دولت انگلستان قرار گرفته است که به این معناست که توسط حکومت پادشاهی (ملکه الیزابت دوم) اداره می شود. در حال حاضر با توجه به آمار جهانی جمعیت، کشور سنت لوسیا در سال 2018 بالغ بر 179 هزار نفر جمعیت دارد که تقریبا نیم درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است. دوصنعت مهم و شناخته شده این کشور صادرات موز و آووکادو و جذب توریست می باشد .

این مؤسسه، با ارائه‎ی خدمات سفارشی، فرآیند ثبت تقاضانامه را ساده و کمترین حد ممکن را از موکلان مطالبه می‌کند. کار ما آن است که فرآیند گردآوری مدارک را تا جای ممکن ساده کنیم و هرگاه لازم باشد، مدارک را بدون مداخله‌ی موکلان گردآوری می‌کنیم. لطفاً، توجه کنید که فهرست زیر فقط نقش راهنما را دارد؛ سیتیزن‌شیپ اینوست بعد از ارزیابی پرونده‎ی مدنظر چک‌لیست اختصاصی موکل مدنظر را آماده می‌کند. هزینه‎ی وارسی‌های اجباری سوابق باید به دولت، که مؤسسه‎ی راستی‌آزمایی ترجیحی را انتخاب می‌کند، پرداخت شود. این سازمان‌ها از منابع مختلف بین‌المللی و داخلی، از قبیل اینترپل، ورلد چک و سایر سازمان‌های دولتی، استفاده می‌کنند.

برنامه تابعیت سنت لوسیا هیچ ملیتی را برای درخواست پاسپورت سنت لوسیا محدود نمی کند. به همین ترتیب ، نیازی به انجام هیچ گونه آزمون زبان و همچنین نیازی به اقامت یا بازدید از کشور نیست. دارندگان پاسپورت سنت لوسیا می توانند در کشور رای دهند ، ملک بخرند و همچنین زندگی و کار کنند. بنابراین باید بگوییم که طبق تجربیات به دست آمده تقریبا دریافت ویزای کار در سنت لوسیا غیرممکن است. قانون شماره 14 این کشور که در سال 2015 به تصویب مجلس رسیده است بخش اصلی قوانین شهروندی را تشکیل می دهد که بیشتر به مسئله سرمایه گذاری پرداخته است.

بر خلاف نواحی بزرگ سنگ آهکی مانند فلوریدا، کوبا، و شبه‌جزیره یوکاتان، یا باهاما (که یک گروه جزیره کوچک متشکل از مرجان و ماسه است)، سنت لوسیا از نوع معمولی جزیره‌های بادگیر متشکل از سنگ‌های آتشفشانی است که مدت‌ها پس شکل‌گیری منطقه به وجود آمد. ملک خریداری شده باید حداقل به مدت ۵ سال در مالکیت فرد باقی بماند. استقبال ایرانیان از خرید ملک در ترکیه؛ شکست رکورد خرید ملک … ارسال تمامي وجوه مورد نياز در حساب سپرده تا زماني‌که درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

اقامت کشور اسلواکی

میزان سرمایه در این بخش از 300 هزار دلار آمریکا آغاز شده و به 3.5 میلیون دلار در بخش تأسیس کسب‌وکار می‌رسد. با این سرمایه‌گذاری، متقاضی در کمترین مدت می‌تواند تابعیت کشور سنت لوسیا را کسب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شود. جزئیات این برنامه‌ها را در بخش‌های پیشین مطلب به طور کامل شرح دادیم. پاسپورت سنت لوسیا و شرایط اخذ پاسپورت و تابعیت سنت لوسیا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. هرچنر با توجه به شرایط بهتر زندگی برای مهاجران در کشورهای دیگری مثل اتریش، آلمان و کانادا، پیشنهاد می شود برای آینده ای درخشان تر به آن کشورها مهاجرت نمایید. شما عزیزان همواره می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی، آنها را در بخش دیدگاه های این مقاله مطرح نموده و یا با تماس با کارشناسان مجرب و متخصص موسسه، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

پاسپورت سنت لوسیا از طریق سرمایه‌گذاری