همکاری برای ارائه حفاظت از گیاهان در طیف وسیعی از محصولات



MagrowTec و Certis Belchim برای ارائه راه حل های کارآمد و پایدار حفاظت از گیاهان برای تولیدکنندگان در طیف وسیعی از محصولات با یکدیگر همکاری می کنند.

این توافق بر ارائه راه‌حل‌های ترکیبی به بازار متمرکز خواهد شد که دارای فناوری انحصاری و انحصاری MagrowTec همراه با محصولات حفاظت از محصول Certis Belchim، اعم از معمولی و زیستی است.

گری ویکهام، مدیرعامل MagrowTec گفت: “ما از همکاری با Certis Belchim در این ابتکار تحول آفرین هیجان زده هستیم.” “این مشارکت نشان دهنده همگرایی تخصص و چشم انداز است، زیرا ما با هم برای شکل دادن به آینده کشاورزی کار می کنیم. ما با هم متعهد هستیم که مرزهای نوآوری کشاورزی را پیش ببریم و راه حل هایی ارائه دهیم که به نفع کشاورزان و محیط زیست باشد.”

ژاک هاورلانت، رئیس بخش تحقیق و توسعه در Certis Belchim گفت: “این همکاری نشان دهنده تعهد ما به اقدامات مسئولانه است.” “ما نه تنها به دنبال بهبود کارایی محصولات خود هستیم، بلکه به دنبال استفاده از برنامه های IPM و امکان پذیرسازی شیوه های نظارت خوب هستیم. ما معتقدیم که این رویکرد، در حالی که مستقیماً به مشتریان و کشاورزان منفعت می رساند، به ایجاد پایداری نیز کمک می کند. کشاورزی یک واقعیت عملی است.”

برای اطلاعات بیشتر:
سرتیس بلچیم
certisbelchim.com

تاریخ انتشار:

منبع