مالک جنگل پنهان افسانه ای سباستوپل امیدوار است که نجات یابد



هنگامی که ماریان مک‌دونالد به یک حمام طبیعی با طراوت نیاز دارد، به عدن نزدیکی می‌رود که کمتر کسی درباره‌اش می‌داند، جنگلی کتاب داستان از رودودندرون‌ها، آزالیا، سرخس‌های با ظاهری کهن و ماگنولیاهای پراکنده.

او می‌تواند در جریب‌های پیاده‌روی در آغوش درختان قرمز، بلوط و گیلاس در هنگام شکوفه‌های بهاری قدم بزند. یک آلاچیق و مکان‌های دیگری برای مکث وجود دارد و فقط در این باغ جنگلی حضور دارید و فقط صدای پرندگان یا نسیمی را می‌شنوید که میان برگ‌ها می‌چرخد.

او با صدای آرامی که برای پناهگاه کلیسا در نظر گرفته شده بود گفت: “من عاشق جنگل هستم و دوست دارم برای آرامش در آن بنشینم. می توانید آن را تکه تکه کنید و روی نان بمالید، این شگفت انگیز است.” نام آن جنگل پنهان است، باغ گیاه شناسی و مهدکودکی که در انتهای یک کوچه روستایی در هسل، خارج از سباستوپل قرار دارد.

جنگل‌های پنهان که نزدیک به 60 سال پیش تأسیس شد و مدت‌ها با نام مهدکودک باغبانی سونوما شناخته می‌شد، باغ‌های نمایشی بالغی که بیش از 7 هکتار وسعت دارند، در میان دوستداران باغ‌های قدیم افسانه‌ای است. گیاهان و ارقامی دارد که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند. “در شهرستان سونوما چنین چیزی وجود ندارد.” بیل مک نامارا اما جنگل پنهان در خطر است و آینده آن نامشخص است.

در pressdemocrat.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع