افزایش تقاضای تولیدکنندگان برای پنل های خورشیدی نیمه شفاف ما

سه خواهر و یک برادر شوهر با هم یک شرکت فناوری را اداره می کنند، منظره نادری است. این مشاهدات توسط ABN AMRO در گفتگو با Marceline، Florentine، و Kathelijn van Heijst و برادر زن، Rik van Ogtrop انجام شده است. آنها شرکت Hermans Energy Solutions را از پدر دیرک در سال 2019 تحویل گرفتند.

در گفتگو با بانک، آنها بحث می کنند که چرا این شرکت نام Hermans را یدک می کشد در حالی که آنها خودشان Van Heijsts هستند، چگونه ترکیبی از کار و زندگی خصوصی را در تجارت خانوادگی مدیریت می کنند و چگونه از طریق همه گیری و انرژی COVID-19 عبور کرده اند. بحران از زمان تصاحب شرکت

این شرکت محصولات مختلف شیشه ای، پنل های خورشیدی و باتری ها را عرضه می کند. به نظر می رسد که یک نیروی محرکه مهم در پشت این امر پدر دیرک باشد، اما ریک همچنین به سوالات مشتری اشاره می کند. به عنوان مثال، به دلیل افزایش قیمت گاز و تمایل به پایدارتر شدن، تقاضای بیشتری از سوی تولیدکنندگان برای پنل‌های خورشیدی نیمه شفاف ما وجود دارد. این پنل‌ها به طور طبیعی برای گلخانه‌ها عالی هستند. متعاقباً، آنها می‌خواهند بتوانند انرژی را ذخیره کنند، که منجر به این امر می‌شود. ما باید بررسی کنیم که آیا می‌توانیم آن را نیز ارائه دهیم.

در جریان Kom in de Kas در Nootdorp (هلند)، پروژه مشابهی با پنل های خورشیدی شفاف به نمایش گذاشته شد.

Hermans Techniek به عنوان تامین کننده لوله های پیش عایق، مخازن بافر و مبدل های حرارتی در Kaatsheuvel شروع به کار کرد. پس از خریداری شدن توسط Dirk van Heijst در سال 2004، این شرکت دامنه خود را گسترش داد و محصولات مختلفی را شامل می شود: پانل های خورشیدی (Hermans Technisolar)، محصولات شیشه ای کم مصرف و شیشه ایمنی (Hermans Techniglaz) و باتری ها (Hermans Technipower).

منبع: Financial Focus، ABN AMRO

برای اطلاعات بیشتر:
هرمانز تکنی سولار
Weg en Bos 17
2661 DG Bergschenhoek، هلند
تلفن: 5241007 10 (0) +31
[email protected]
www.hermanstechnisolar.nl
www.hermanstechnipower.nl

منبع