پاتریشیا پلاز افتخار سلطنتی را دریافت می کند

در روز جمعه، 26 آوریل، پاتریشیا پلاز به دلیل فداکاری قابل توجه خود در 25 سال گذشته، کمک به موقعیت هلند به عنوان یک نفوذ جهانی پیشرو در تجارت گل، افتخار سلطنتی دریافت کرد. پس از مراسم رسمی، این لحظه به یاد ماندنی با یک سفر کوتاه با قایق در آمستردام جشن گرفته شد.

فرآیند نامزد کردن شخصی برای دکوراسیون سلطنتی یک روش گسترده است، نه تنها برای نامزد، بلکه برای کسانی که با نامه ها و اسناد امضا شده از نامزدی حمایت می کنند. سپس فرآیند دیگری به راه می افتد که با فرمان سلطنتی پایان می یابد و در نهایت اعطا می شود.

پس چرا پاتریشیا؟ “او فردی است که بیش از یک حرفه ای ماهر در رشته خود است؛ او نمونه ای از صداقت و تعهد تزلزل ناپذیر است. استعداد او برای ایجاد ارتباطات، تقویت روابط در بخش بین المللی گلکاری واقعا قابل ستایش است و سزاوار بالاترین تحسین است.” نامزد می گوید

و حامیان، که اشخاصی از شرکت‌ها و انجمن‌های هلندی و بین‌المللی در صنعت گل هستند، موافقت کردند: “او یکی از نیروهای محرک ایجاد بستری برای صنعت گل‌کاری هلند بود که آنها را قادر می‌سازد در سطح بین‌المللی، در شرایط چالش‌برانگیز، سرآمد شوند. (مثلاً در اکوادور و کنیا)، یکی از حامیانش گفت و هلندی‌ها نه تنها در صنعت گل‌کاری، بلکه در کشورهای دیگر تولیدکننده و صادرکننده گل، به تبلیغ این گل‌ها در نمایشگاه‌های مختلف و کمک می‌کنند. نمایشگاه در هلند و خارج از کشور

پس از مراسم رسمی، سفر با قایق در آمستردام انجام شد. در طول این سفر با قایق، نه تنها این لحظه به یاد ماندنی، بلکه بیست و پنجمین سالگرد پاتریشیا در HPP نیز جشن گرفته شد. این جشن با خانواده، مهمانان و سایر همکاران صنعت گل که سال ها با پاتریشیا آشنا بوده و با آن کار کرده اند، برگزار شد.

هر سال در هلند، حدود 4500 نفر به پاس خدمات ویژه یا استثنایی به جامعه هلند، یک افتخار یا نشان سلطنتی دریافت می کنند. این رویداد معمولاً در آخرین روز کاری قبل از تولد اعلیحضرت پادشاه (27 آوریل که به عنوان روز پادشاه نیز شناخته می شود) برگزار می شود.

منبع