نایجل جنی “هزینه های اخاذی” بازرسی های مرزی از 30 آوریل را محکوم می کند



مدیر اجرایی FPC

بیانیه Defra در 19 آوریل مجدداً تاریخ شروع 30 آوریل را تأیید کرد و بیان کرد: “همانطور که قبلاً ذکر شد، ما بررسی ها را از 30 آوریل آغاز خواهیم کرد. رویکرد اجرایی ما برای کمک به معامله گران تکمیل خواهد شد.”

علی‌رغم تضمین‌های دولت، نایجل جنی، مدیر اجرایی کنسرسیوم تولید تازه (FPC)، نسبت به بار مالی شدیدی که این چک‌ها بر صنعت محصولات تازه وارد می‌کند، هشدار داده است. جنی تصریح کرد: از پایان این ماه، این قانون برای گیاهان و گل های شاخه بریده از اروپا اعمال می شود.

“هزینه کاربر مشترک” زیر آتش است
FPC به ویژه در مورد “هزینه کاربر مشترک” نگران است، هزینه ای که برای هر کالا به 145 پوند برای هر محموله می رسد (حداکثر پنج محصول). جنی اظهار داشت: “از دیدگاه ما، این بسیار گران است. مقرون به صرفه نیست. این امر باعث تورم مواد غذایی می شود و در نهایت این یک مالیات آشکار بر صنعت ما توسط دولت بریتانیا است.”

وی همچنین از دولت به دلیل اعمال افزایش 500 درصدی نسبت به انتظارات قبلی صنعت انتقاد کرد. “اگر به عنوان یک تجارت کوچک 100 محموله وارد کنم… برای هر 100 محموله ای که به بریتانیا وارد می کنم، 14500 پوند از من دریافت می شود… این فقط اخاذی است.”

در دسترس بودن محدود بازرس نگرانی ها را تشدید می کند
جنی همچنین تاکید کرد که چگونه کاهش لحظه آخری در دسترس بودن بازرسان در نقاط کنترل تعیین شده، بسیاری از کسب و کارها را مجبور به استفاده از تسهیلات بازرسی دولتی گران‌تر می‌کند. این، همراه با هزینه مشترک کاربر، می تواند بیش از 200 میلیون پوند هزینه سالانه به این بخش اضافه کند. جنی تاکید کرد: “ما بسیار سخت کار می کنیم تا بگوییم، ببینید پیشنهادات فعلی شما برای هدف مناسب نیستند.”

FPC فعالانه با دولت لابی می کند تا برنامه های خود را اصلاح کند.

منبع: fpcfreshtalkdaily.co.uk

تاریخ انتشار:

منبع