دوره آموزش صرافی کوینکس CoinEx رایگان فروشگاه ایران ریچ

یکی دیگر از موارد مهم برای فعالان این بازار، کارمزدهای خرید و فروش یا همان معاملات است که در بازارهای اسپات بین ۰٫۰۷ تا ۰٫۲ درصد متغیر است و در بازارهای فیوچرز بین ۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵ متغیر است . وبسایت میهن چارت یکی از بهترین منابع آموزش فارکس ، آموزش ارزهای دیجیتال و آموزش ترید و همچنین بستری برای بررسی بهترین بروکر ها و صرافی‌های مختلف است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که از اول تا آخر مسیر با شما همراه باشیم. به آدرس coinex.com بروید، به حساب کاربری خود وارد شوید، روی منوی کشویی در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و سپس روی کلیک کنید. در این قسمت قصد داریم روش برداشت و واریز ارز در حساب کوینکس را به صورت مرحله به مرحله برایتان شرح دهیم.

در صورت تأیید جزئیات انتقال، روی گزینه Withdraw بزنید.

ابتدا اپیکیشن مورد نظر را برای اندروید از فروشگاه پلیدانلود کنید. ثبت نام موفقیت آمیز در صرافی کینکس CoinExبه این صفحه هدایت می شود. و با جمله ی Successful registration (ثبت نام موفقیت آمیز) و welcome to CoinEx (به کوینکس خوش آمدید) در بالای صفحه مواجه خواهید شد. تمامی سفارشاتی که باز هستند و ORDER هایی که برای خرید و فروش باز نگه داشته اید ،کنسل می شوند. تمامی ترید ها و ورودی های شما در کوینکس غیر فعال می شود.

بیت کوین چیست؟

با استفاده از ابزارهای کاربردی که در نمودار در اختیار شما قرار دارند، می‌توانید قیمت دارایی‌ها را تحلیل کنید. از تب بالایی این بخش ابتدا گزینه Spot Trading را فعال کنید. در زیر کادر آخر، پس از تکمیل اطلاعات کارمزد برداشت ارز دیجیتال به نمایش درمی‌آید. در صورت تأیید جزئیات انتقال، روی گزینه Withdraw بزنید. در این صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال با ارزهای فیات و تبادل رمزارزها امکان‌پذیر است. آموزش فیوچرز کوینکسدر ابتدای کار باید مبلغی که می خواهید با استفاده از آن معاملاتی فیوچرز انجام دهید ، از حساب Spot به حساب Futures خود انتقال دهید.

ضمن اینکه این صرافی از چندین زبان مختلف دنیا مثل زبان های چینی، انگلیسی، روسی، کره ای و ژاپنی و اسپانیایی و فارسی و… پشتیبانی می کند. در ادامه به ویژگی های دیگر این صرافی می‌پردازیم تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت معاملات ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید. صرافی کوینکس هزینه‌های مختلفی را برای دو طرف معامله دریافت نمی‌کند. از آنجایی که میانگین هزینه‌ها در صنعت ارز دیجیتال در محدوده ۰.۲۰% تا ۰.۲۵% قرار دارد، می‌توان گفت هزینه‌ها در کوینکس در محدوده میانگین جهانی است.

حداکثر عرضه توکن CET تعداد ۱۰ میلیارد توکن بوده که از این تعداد ۳،۸۳۰،۶۴۵،۸۹۸ توکن عرضه شده و تعداد ۷۰۸،۶۳۳،۵۸۲.۲۱ توکن در گردش دارد. در حال حاضر می‌توانید توکن‌های CET خود را در کیف پول‌هایی مثلViawallet,Ifwalletو کیف پول خود صرافی کوینکس ذخیره و نگهداری کنید. در حالت کلی کارمزدهای صرافی کوینکس به صورت متداول ۰.۲ درصد محاسبه می‌شود اما کوینکس در تعیین این کارمزدها بر اساس سطح کاربری افراد تخفیفاتی را در نظر می‌گیرد. صرافی کوینکس علاوه بر وب‌سایت منحصر بفرد خود داری اپلیکیشن تلفن همراه هم بوده و کاربران آن می‌توانند با نصب اپلیکیشن آن در تلفن همراه خود به اکثر امکانات این صرافی دسترسی داشته باشند. واریز ارزها از دیگر صرافی‌ها و کیف پول‌ها شامل هیچ کارمزدی نمی‌شود ولی برای برداشت ارز از این پلتفرم پرداخت کارمزد الزامی است.

در کادر چهارم، پسوردی که در کادر سوم وارد کرده بودید را دوباره تایپ نمایید. این مورد برای آن است که اگر اشتباهی در وارد کردن پسورد وجود داشته باشد، بتوانید آن را اصلاح نمایید. در سواپ ViaWalle می توانید دارایی هایتان با شبکه های مختلف از جمله ETH، ATOM، BCH، BNB، BTC، DGB، DOGE، DOT، KSM، LTC، TRX، VET، XRP و غیره را به یکدیگر با حداقل ارزش 50 دلار سواپ یا تبدیل کنید.

تجربه معامله با حساب بایننس آرون گروپس

دوره آموزش صرافی کوینکس CoinEx رایگان فروشگاه ایران ریچ

این تب کوکی‌ های قبلی را در نظر نمی‌ گیرد و به این ترتیب می‌ توان با استفاده از آن، بعضی از خطاها را رفع کرد. پس باید ادرس ایمیل خودتون با همون شکل و حروف و اعدادی که بوده را دقیق وارد کنید. اگه به فردی ایمیل دادید، یا با لبتاب هم وارد شدید، با آنها چک کنید که درست باشه.

رنک صرافی کوینکس coinex

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.