گلخانه جدید فرصت هایی را برای درختکاری ایالتی نبراسکا ایجاد می کند

تأسیسات جدید درختکاری در پردیس شرقی دانشگاه نبراسکا–لینکلن، محل فروش عمومی گیاهان بهار، تابستان و پاییز آن خواهد بود. پرورش گیاهان در محوطه دانشگاه آزادی بیشتری را برای کارمندان و داوطلبان درختکاری فراهم می‌کند، فرصت‌های آموزشی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند و گیاهان بومی را در سراسر نبراسکا ترویج می‌کند.

باب هنریکسون، هماهنگ کننده برنامه باغبانی، گفت: “ما به ایجاد تقاضا کمک می کنیم.” پس از آن، نهالستان ها ممکن است بخشی از تمرکز خود را به گیاهان بومی تغییر دهند.

این پروژه از طریق کمک های مالی خصوصی و کمک مالی از طرف وزارت توسعه اقتصادی نبراسکا تامین شد. ساخت و ساز اوایل سال گذشته آغاز شد و به موقع برای این فصل تولید به پایان رسید. کارکنان کاشت را در فوریه آغاز کردند و برای اولین فروش فصل و اولین فروش در گلخانه جدید آماده می شوند.

هنریکسون گفت که این مرکز به دلیل اثرات مثبت زیست محیطی و مزایای آن برای حیات وحش محلی، گیاهان بومی و سازگار را در اولویت قرار داده است. برخی از حدود 100 گونه ای که در گلخانه جدید رشد می کنند شامل پنستمون، گل مخروط، مومیایی زنبور عسل و انواع درختان مانند بلوط، هیکوری و کاتالپا هستند.

Henrickson گفت: “مأموریت ما این است که این گیاهان را به دست باغداران برسانیم و آنها را در مقابل مردم قرار دهیم تا مردم بیشتر از گیاهان بومی درخواست کنند.” شما نباید به این گیاهان پس از استقرار آنها آبیاری کنید، نباید کود یا حشره کش تهیه کنید، و آنها می توانند با شرایط آب و هوایی شدید ما مقابله کنند.

ساختمان جدید وظیفه تاسیساتی در مید، نبراسکا را بر عهده می گیرد، جایی که درختکاری یک گلخانه تولیدی در مرکز تحقیقات، توسعه و آموزش نبراسکا شرقی قرض گرفته بود. هنریکسون و داوطلبان برنامه باغبانی چندین روز در هفته رانندگی می کردند و از مید برمی گشتند. وجود یک گلخانه تولیدی در محوطه دانشگاه خطرات و هزینه های حمل و نقل را دور می زند و همچنین امکان فصل تولید طولانی تری را در هر بهار فراهم می کند. فصل تولید در مید از فوریه تا آوریل به طول انجامید. هنریکسون امیدوار است که اکنون تا ژوئن ادامه یابد.

هنریکسون گفت: «درک کردن همه چیز در دو ماه سخت است. در گذشته، اگر گیاهانی داشتم که می‌خواستم سایزشان را افزایش دهم و برای فروش آماده شوم، اغلب فضای لازم برای انجام این کار را نداشتم.»

هانا پینئو، مدیر اجرایی درختکاری، همچنین امیدوار است که فرصت های بیشتری را برای دانش آموزان ارائه دهد. دانش‌آموزان Husker می‌توانند مشاغل پاره وقت را انتخاب کنند و کلاس‌های در هر سنی می‌توانند از گلخانه بازدید کنند تا چیزی متفاوت از گلخانه‌های تحقیقاتی با فناوری پیشرفته در پردیس شرق ببینند.

پینئو گفت: گاهی اوقات، دانش آموزان متوجه نمی شوند که چه فرصت های شغلی در این زمینه در دسترس است، و کار دانشجویی و مشاهده کلاس درس می تواند چشمان آنها را به گزینه های بیشتری برای آینده خود باز کند.

او گفت: “ما به افرادی نیاز داریم که به سمت مهد کودک و صنعت در حال رشد حرکت کنند.” “این یک نگاه واقع بینانه است به آنچه می توانید انجام دهید اگر کمی زمین و مقداری پول بذر برای ایجاد یک گلخانه داشته باشید. این به دانش آموزانی که علاقه مند هستند و به آن به عنوان یک شغل فکر می کنند فرصتی می دهد تا بدانند که چه کاری انجام می شود. شبیه.”

پینئو گفت که هدف رقابت با مهد کودک های موجود نیست، بلکه حمایت و کمک به صنعت است. این راهی برای تشویق کاشت گونه های بومی است و در عین حال نشان می دهد که درختکاری در آینده چه توانایی هایی دارد.

پینئو گفت: «این یکی از بزرگترین تعهداتی است که سازمان ما تا به حال انجام داده است، بنابراین نشان دادن حامیانمان که می‌توانیم این پروژه‌های بزرگ را انجام دهیم، ذهن مردم را به روی احتمالات باز می‌کند.

درختکاری ایالتی نبراسکا میزبان یک برش نوار و فروش فقط اعضا در گلخانه جدید در تاریخ 2 می، با فروش بیشتر در این مرکز در 4، 17، 24، و 31 می و 21 و 28 ژوئن خواهد بود. سازمان همچنین میزبانی می کند. فروش سالانه کارخانه بهار Affair از 25 تا 27 آوریل در مرکز رویداد جهانی Sandhills.

منبع: unl.edu

منبع