پنجمین سالانه هفته زنان در باغبانی از 26 می تا 1 ژوئن برگزار می شود

در ایالات متحده، 47 درصد از نیروی کار را زنان تشکیل می دهند که این رقم در دو دهه گذشته 114 درصد افزایش یافته است. با این حال، در صنعت سبز، این رقم به تنها 9 درصد کاهش می یابد.

در حالی که پیشرفت قابل توجهی صورت گرفته است، اما فضا برای تشویق زنان بیشتر برای ورود به صنعت و حمایت از پیشرفت آنها وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که تیم‌های اجرایی با تنوع جنسیتی دارند، ۲۵ درصد بیشتر احتمال دارد که به سودآوری بالاتر از میانگین دست یابند.

این امر بر اهمیت پنجمین هفته سالانه زنان در باغبانی تأکید می کند که از 26 می تا 1 ژوئن برگزار می شود. این هفته به بزرگداشت دستاوردهای زنان در باغبانی و ایجاد یک محیط حمایتی برای رشد حرفه ای آنها اختصاص دارد.

کیتی دوبو، رئیس گروه رسانه‌ای گاردن که توسط زنان رهبری می‌شود، گفت: «زنان الهام‌بخش بسیاری وجود دارند که برای من در این صنعت مربی، راهنما و الگو بوده‌اند، از جمله مادرم». هفته زنان در باغبانی فرصتی است برای تجلیل از این زنان و مشارکت آنها و تلاش مستمر برای آینده ای فراگیرتر.”

این هفته شامل فعالیت ها، کارگاه ها و رویدادهای متنوعی برای به رسمیت شناختن نقش های اساسی زنان در باغبانی است. این یک پلت فرم الهام بخش برای حرفه ای ها، رهبران صنعت و علاقه مندان است تا در گفتگوهای معنادار شرکت کنند، بینش ها را به اشتراک بگذارند و شبکه های قوی ایجاد کنند.

ماریا کاراسکیلو، معاون بازاریابی و تجارت الکترونیک در کاستا فارمز گفت: «و این فقط جنسیت نیست. “سن، پیشینه اجتماعی-اقتصادی، و قومیت شما شما را منحصر به فرد می کند. و همه چیز به ایده ها مربوط می شود. تنوع به ما جهان بینی می دهد—قابلیت دسترسی همیشه برای ارائه انجمن ها و دیدگاه های بیشتر. داشتن دیدگاه های زیاد شرکت بهتر و تیمی قوی تر می سازد. مصرف کنندگان متنوع تر از همیشه هستند، بنابراین ما نیز باید این گونه باشیم.”

نحوه شرکت در پنجمین سالانه زنان در هفته باغبانی:

  • سفر و حقایق الهام‌بخش خود را در مورد زنان در تجارت به اشتراک بگذارید تا به دیگران انگیزه دهید.
  • داوطلب یا مربی کارآفرینان زن مشتاق در باغبانی.
  • تجربیات، چالش ها و پیروزی های رهبران را در طول مجموعه زنان در باغبانی که توسط AmericanHort میزبانی می شود، بیاموزید. رویداد بعدی یک ناهار است که در Cultivate '24، 10 جولای برگزار می شود.
  • گروه های همسالان محلی مانند گروه های فیلادلفیا بزرگ و فلوریدا مرکزی را پیدا کنید و به آنها بپیوندید.
  • ستون زنان در باغبانی دنیس شرایبر را در مدیریت مهد کودک با زنانی مانند دکتر بریجت بیه، استفانی کوهن، کارول ریس، ماریا زامپینی و غیره بخوانید!
  • از یادگیری مستمر از طریق منابع و ابزارهای انگیزشی استقبال کنید.
  • با به‌روزرسانی تصویر پروفایل شبکه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری داستان‌ها با هشتگ #womeninhort از این ابتکار حمایت کنید.

Misti Mathis، یکی از مالکان Harvest Gold Organics گفت: «زنان در شرکت ما نقش اساسی دارند و آینده ای سبزتر و پایدارتر را پرورش می دهند. “این تمرکز کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تلاش های زنان در باغبانی – چه در زمینه تحقیق، باغبانی اجتماعی یا پایداری – مورد تایید و حمایت قرار می گیرد و محیطی را ایجاد می کند که در آن سهم آنها می تواند شکوفا شود و الهام بخش باشد.”

برای اطلاعات بیشتر:
رسانه باغ
تلفن: 610-444-3040
ایمیل: [email protected]
www.gardenmediagroup.com

منبع