شرکت جدید نورپردازی هلندی قصد دارد “LED the way” را ایجاد کند.

بسیاری از غول‌های صنعت در حال حاضر در فضای روشنایی باغبانی قدم می‌زنند، اما بازیکنان جدید هنوز ظاهر می‌شوند. NLight مدتی است که وجود دارد، اما نسبتاً جدید در بازار است. لامپ‌های این شرکت را می‌توان در گلخانه‌هایی که در هلند، بریتانیا، سوئد، کویت و ویتنام در آنجا ارکیده، کاهو نیلوفر و گیاهان می‌رویند یافت.

رابرت جان، مدیر فروش اروپایی در 'ت ولد، می گوید: “ما می خواهیم با چراغ های رشد LED RV1000 خود به خوبی با بخش های باغبانی و گلکاری ارتباط برقرار کنیم.” این شرکت متشکل از یک تیم جوان و بین المللی است و می خواهد پرورش دهندگان را قادر سازد تا به تغییرات بازار پاسخ دهند. علاوه بر این، هدف آن کمک به تولیدکنندگان برای مقابله با چالش‌های موجود در محیط‌های رشد و بهینه‌سازی رشد گیاهان محصولات مختلف است.

یکی از پرورش دهندگان با لامپ NLight.

ارکیده اینکا
لامپ LED RV1000 دارای بازده 3.1 – 3.8 میکرومول بر ج بسته به طیف انتخابی است. μmol/y مخفف میکرومول در ژول است و معیاری برای کارایی یک سیستم نور رشد است. رابرت جان می‌گوید: «RV1000 انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را سفارشی ساخت.» او می‌گوید که لامپ‌ها را می‌توان از طریق سه سطح با نور دور قرمز قابل کنترل کاهش داد. بنابراین پرورش دهندگان می توانند طیف نور را بر اساس نیازهای خاص محصول تنظیم کنند.

اولویت NLight تنها افزایش عملکرد محصول و کیفیت محصول نیست، این شرکت همچنین می خواهد هزینه های تولیدکنندگان را کاهش دهد. این لامپ ها دارای زاویه روشنایی 150 درجه هستند. یک دستگاه NLight 1000 وات به جای لامپ های 2×500 وات از رقبا کافی است. این باعث می شود هزینه های پروژه و نصب کاهش یابد.

این لامپ ها در گلخانه های مختلف از جمله ارکیده اینکا (هلند)، گیاهان Vitacress (انگلیس)، Joy Plant (هلند)، Dalat Hasfarm (ویتنام) و Greenlife کویت (کویت) استفاده می شود. پروژه ها در آلمان و هلند در ماه های آینده در دست اجرا خواهند بود.

خرید لوازم جانبی فقط از شرکت امکان پذیر است، اما راه حل های کامل نیز قابل خریداری است. این شرکت همچنین می تواند چراغ ها را برای پرورش دهندگان نصب کند و گارانتی هفت ساله ارائه می شود. NLight همچنین می‌تواند به تولیدکنندگان در فرآیند تأمین مالی کمک کند. آنها سپس به کشاورزان در مورد یک پروژه خاص مشاوره می دهند. ما می توانیم از کشاورزان در جستجوی تامین مالی و یارانه حمایت کنیم.

رابرت جان می گوید: “ما می خواهیم در بخش روشنایی مهم شویم، اما رقابت با شرکت های موجود دشوار خواهد بود.” رشد.”

برای اطلاعات بیشتر:
NLight
[email protected]
[email protected]

منبع