هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات-خانه هوشمند آکو

بعنوان نمونه، دستگاهی از آمریکا بدلیل وجود فرکانسهای خط مختلف، هرگز در اروپا و دیگر کشورها بدرستی کار نخواهد کرد. احتمالاً در شبکه مس متصل به کابل فیبر متصل به شبکه ، آسیب ها رخ می دهد. این امر در مورد سیگنال های رادیویی یا سایر سیگنال های بی سیم صدق نمی کند. بر اساس آمار، بخش قابل توجهی از انرژی (بیش از یک سوم) در بخش ساختمان (خانگی ،عمومی و تجاری)که بخش غیر مولد است مصرف می شود.

  • مدیران شرکت ها و مجتمع های تجاری هوشمند امکان کنترل و تنظیم سیستم روشنایی ساختمان را از راه دور و به صورت یکپارچه دارند.
  • در این روش از طریق کابل های مخصوص بین کنترلرها، سنسورها و عملگرها ارتباط برقرار می کنیم.
  • اما از سوی دیگر، قیمت پایین‌تر و موجود بودن آن‌ها باعث شده که همچنان مورد استفاده قرار بگیرند.
  • هر کدام از تجهیزات هوشمند سازی ساختمان نیز زیر مجموعه ی این زیر سیستم ها قرار می گیرند.

سیستم های خانه هوشمند؛ شامل اجزای بسیاری مانند تهویه مطبوع، امنیت، روشنایی، تهویه، اعلام حریق، سیستم های آسانسور، سیستم های دوربین، سیستم های صوتی، سیستم های پرده می باشد. شرکت دکتر بی ام اس با بیش از 10 سال تجربه در صنعت هوشمند سازی ساختمان، اتوماسیون صنعتی و انجام پروژه با اکثر برند های مطرح خانه هوشمند و اتوماسیون در خدمت شما مشتریان هوشمند سازی عزیز می باشد. کنترل روشنایی مکان های غیر قابل دسترس نیز قابلیتی برای کاربران سیستم روشنایی هوشمند است. مجتمع های تجاری، بیمارستان ها و سایر ساختمان ها اغلب مکان هایی با امکان دسترسی مشکل یا غیرممکن روشنایی دارند. کاربران می توانند به راحتی با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن هوشمند خود روشنایی آن مکان را کنترل کنند.

آشنایی با اجزای سیستم امنیتی هوشمند

این هشدار دهنده ها ممکن است به صورت خودکار توسط سنسورهای دود یا گرما فعال شوند یا به صورت دستی توسط کاربر از طریق دستگاه های فعال کننده اعلام حریق روشن شوند. هشدار دهنده ها ممکن است آژیر ، زنگ های اخبار و یا بوق ها و زنگ های دیواری یا فلاشر و ترکیب آژیر با فلاشر باشند. همچنین آن ها می توانند هشدار را از طریق بلندگو و با آژیر خطر که بلافاصله با پیام تخلیه و عدم استفاده از آسانسور در خروج از ساختمان همراه می شود، اعلام کنند. کنترل دسترسی اجباری معمولاً در سازمان هایی که نیاز به تاکید بیشتر بر محرمانه بودن و طبقه بندی داده ها (به عنوان مثال مراکز نظامی) دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم به مالکینی که در سازمان ها به یک واحد دسترسی دارند، اجازه دخالت نمی دهد. سیستم کنترل دسترسی اجباری به طور کلی تمام کاربران نهایی را طبقه بندی می کند.

هوشمند سازی ساختمان به معنای اجرای زیرساخت های فنی و استاندارد در یک ساختمان جهت استفاده از تجهیزات هوشمند می باشد. در واقع در هوشمندسازی ساختمان باید در ابتدا زیرساخت های فنی اجرا شود و بعد از تجهیزات هوشمند برای ارمغان آوری رفاه و آسایش بیشتر استفاده شود. اتوماسیون خانگی همچنین به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا کارایی را افزایش دهند.

روند هوشمند سازی ساختمان این امکان را فراهم کرده است که فناوری های متفاوت به کار رفته در ساختمان، بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و توسط یک سیستم مرکزی کنترل شوند. در نتیجه استفاده از تکنولوژی سیستم های کنترل مرکزی در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستانی، آموزشی و داروسازی ها و … رو به افزایش است. شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد. شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت در صنعت هوشمند سازی ریلی، هوشمندسازی ساختمان، خانه هوشمند موسسین خود، قصد دارد برای برندسازی و ماندگاری در این صنعت بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را به مشتریان خود ارائه دهد.

نقشه های الکتریکی هوشمند سازی ساختمان

شرکت SmartThings در سال ۲۰۱۲ کمپین کیک استارتر را راه اندازی کرد و 1.2 میلیون دلار برای تأمین بودجه سیستم خانگی هوشمند خود به آن اختصاص داد. پس از تامین بودجه بیشتر، این شرکت در آگوست سال ۲۰۱۳ به فروش گذاشته شد و در سال ۲۰۱۴ به سامسونگ واگذار شد. اگر کارآموز هیچ پیش زمینه ای درمورد برق نداشته باشد باید برق ساختمان درجه 2 را بگذراند.

هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت شرکت هوشمند سازی آرات-خانه هوشمند آکو

اگر ساختمانی هنوز ساخته نشده و برنامه هوشمند سازی با سیم برای آن مد نظر است، از ابتدا نوع سیم کشی و تابلوی برق مخصوصی برای آن تعیین خواهد شد. اما در صورتی که این روش بر روی ساختمانی ساخته شده، اعمال گردد، هزینه های گزافی بر روی دست کارفرما خواهد گذاشت. کلیه سیم کشی های ساختمان برای این منظور باید تعویض گردد و این به معنای تخریب بخش های عمده ای از سازه است. اما از مزیت های این روش باید به اتصال همیشگی شبکه های هوشمند سازی و عدم قطعی در آن اشاره کرد. به این شیوه می توانید مدیریت مستمری را بر روی ساختمان داشته باشید و این مساله مورد پسند بسیاری از کارفرمایان خواهد بود. خانه های هوشمند یا اتوماسیون ساختمان از اوایل سال 2000 محبوب شدند و منجر به بوجود آمدن فناوری های مختلفی گردید.