از همسایه اطراف تا جنوبی ترین نقطه اروپا

ما در سایت حراج Royal FloraHolland Aalsmeer در هلند، All4You Flowers را پیدا کردیم، یک نهاد تجاری که بر خرید و فروش گل های شاخه بریده تمرکز دارد. برای بیش از 12 سال، این شرکت روزانه گل های تازه را به سایر نهادهای تجاری عرضه می کند. Dekker Chrysanten برای ویژگی ماهانه خود، “Trade Talk” با روبن بیلن، یکی از مالکان و خریداران All4You Flowers صحبت کرد.

همیشه تجارت وجود دارد
برای روبن، همه چیز با این درک شروع شد که گذراندن وقت در کلاس های درس او را خوشحال نمی کند، اما تجارت جذاب به نظر می رسید. از آنجایی که ساکن Aalsmeer بود و در دوران جوانی خود مشاغل مختلف مرتبط با گل داشت، قدم گذاشتن به دنیای گل یک انتخاب طبیعی بود. روبن با شروع به‌عنوان یک راننده تراکتور، در موقعیت‌های مختلف به سمت خریدار و در نهایت یکی از مالکان All4You Flowers تبدیل شد. و با این حال، روبن هر روز با خوشحالی سر کار می رود، با همان اشتیاق به تجارت، زیرا تجارت همیشه وجود دارد!

از همسایه اطراف تا جنوبی ترین نقطه اروپا
جایی که All4You Flowers 12.5 سال پیش از یک تاجر کمیسیون سابق سرچشمه گرفت، گل ها اکنون بسیار فراتر از دیوارهای حراج معامله می شوند. کالاهای All4You Flowers را می توان در شمال، جنوب و شرق اروپا، در میان جاهای دیگر یافت. با این حال، شرکت مستقر در Aalsmeer هنوز به بسیاری از نهادهای تجاری در داخل و اطراف سایت حراج نیز خدمات ارائه می دهد. اگرچه All4You Flowers در Aalsmeer مستقر است، آنها همچنین روزانه از حراج های Royal FloraHolland در Naaldwijk و Rijnsburg (هلند) خرید می کنند. علاوه بر این، All4You Flowers طیف وسیعی از گل‌ها را از خارج از کشور وارد می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بزرگترین مجموعه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند.

گل داودی
بخش قابل توجهی از مجموعه پیشنهادی All4You Flowers شامل گل های داودی است. رنگ‌ها، شکل‌ها، انواع و اندازه‌های زیادی را می‌توان در سردخانه عمده‌فروشی یافت.” روبن می‌گوید ما سعی می‌کنیم کمی از همه چیز داشته باشیم تا مجبور نباشیم به مشتریان خود نه بگوییم. اکثر پیشنهادات توسط روبن از طریق گل های داوودی اسپری شکل می گیرد که دکو سفید و زرد پایه اصلی آن است. علاوه بر این، All4You Flowers بسته‌ای از سانتینی‌ها را ارائه می‌دهد که انواع پومپون‌شکل مانند Doria، Purpetta، Jeanny و Peptalk پرفروش‌ترین‌ها هستند. اما حتی مادیبا شروع به لذت بردن از تقاضای مشتاقانه کرده است. در نهایت، برخی از انواع گل های داوودی دیسباد نیز در سردخانه All4You Flowers یافت می شوند، از جمله برخی از گونه های Dekker مانند Kalimba، Capriool و Topspin.

پیشگام
هنگامی که از روبن در مورد تجربه او با Dekker به عنوان یک پرورش دهنده سؤال می شود، می گوید: “پیشگام بودن یکی از نقاط قوت Dekker است. معرفی گونه های قوی به بازار که نه تنها نوآورانه هستند، بلکه آینده اثبات شده ای نیز دارند، جایی است که Dekker برتری می یابد. “Euro” یک تنوع است. سال‌ها پیش توسط دکر معرفی شد، تداوم و قابلیت اطمینان در این بخش بسیار مهم است. تیم Dekker اضافه می کند: “با این طرز فکر، ما All4You Flowers را به عنوان یک شریک عالی می بینیم که خوشحالیم برای آینده ای رنگارنگ با آنها همکاری می کنیم!”

برای اطلاعات بیشتر:
دکر کریسانتن
www.dekkerchrysanten.com

منبع