پاور فوروارد سبز: “با هم، آن را درست می کنیم!”



کمپین “قدرت سبز به جلو” راه اندازی شده است. این کمپین به ویژه سیاستگذاران و سیاستمداران را هدف قرار داده است، این کمپین ابتکاری توسط Glastuinbouw Nederland، فدراسیون سازمان های میوه و سبزیجات، GroentenFruit Huis، Greenports Nederland، Flower Council Holland، Royal FloraHolland، Plantum و گروه تسریع کننده باغبانی زینتی است.

در وب سایت کمپین چنین آمده است:

“ما نیروها را به هم می پیوندیم و قدرت سبز خود را متحد می کنیم زیرا به جهانی که در آن رشد می کنیم، زندگی می کنیم و کار می کنیم اهمیت می دهیم. ما از چالش هایی که هلند با آن مواجه است آگاه هستیم و به عنوان تولیدکنندگان گلخانه، سخت کوشانه روی راه حل های نوآورانه و پایدار کار می کنیم. : دور شدن از گاز و روی آوردن به انرژی خورشیدی، انرژی بادی، برق سبز یا انرژی زمین گرمایی، اما همچنین: کشت پایدار و کارآمد در مقیاس کوچک و استفاده مسئولانه از منابع.

در ویدئوی کمپین، پرورش دهندگان مختلفی حضور دارند که مشتاق ادامه کسب و کار خود در هلند هستند.

ما پرورش دهندگانی هستیم که در مسیرهای جدید پیشگام هستیم، سبزی را می پذیریم و مسئولیت می پذیریم. ما به آینده ای سبز و پایدار برای هلند اهمیت می دهیم.

ما شرایط در حال تغییر را پیش‌بینی می‌کنیم و گام‌هایی برای پرورش پایدارتر و کارآمدتر برمی‌داریم. اگرچه ما قبلاً گام های مهمی برداشته ایم، اما هنوز به آنجا نرسیده ایم. اما ما می دانیم: تا زمانی که شما سازگار شوید، همیشه جایی برای شما در هلند برای رشد محصولات سالم وجود خواهد داشت. با هم، این را داریم!”

این کمپین با هدف مشارکت صحیح سیاستمداران و سیاستگذاران در روایت این بخش است. این موضوع چندان ساده نیست، همانطور که اخیراً زمانی که اظهارات کلااس نات و فرانس تیمرمنز طوفانی رسانه ای به راه انداخت دوباره دیده شد.

تاریخ انتشار:

منبع