“مدیران حساب ما جایگزین هایی را برای کمک به مشتریان در اتخاذ بهترین تصمیم ها ارائه می دهند”

در کوئن پک، همه چیز در مورد زیبایی شناسی نیست، بلکه در مورد پایداری و مسئولیت پذیری است. این شرکت به عنوان تامین کننده عمده آستین های گل و مواد بسته بندی، سال هاست که مشتریان خود را در مورد مواد مختلفی که می توان برای این منظور استفاده کرد، اطلاع رسانی می کرد.

میرجام کولین، مسئول CSR و بازاریابی در کوئن پک می گوید: «تمام مواد ممکن در دسترس ما هستند. “مشتریان ما برای محصولات باکیفیت به ما تکیه می کنند و ما هر هفته آنها را در مورد مجموعه هایی که با دقت انتخاب می کنیم مطلع می کنیم.”

رابرت کویمن، با بیش از 15 سال تجربه در کوئن پک، می افزاید: “بسیاری از آستین های ما حاوی مقدار قابل توجهی مواد بازیافتی، چاپ شده و شفاف، مناسب برای ماشین های مختلف هستند. ما همچنین مصرف خود را به دقت کنترل می کنیم تا به طور موثر CO2 خود را مدیریت کنیم. علاوه بر این، انبار و دفتر ما از نورپردازی LED روی حسگرها استفاده می‌کنند که مصرف انرژی ما را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

کوئن پک حتی به مشتریان بینشی در مورد انتشار CO2 بسته بندی آنها می دهد. کولین می‌گوید: «ما به‌طور فزاینده‌ای درخواست‌هایی برای انجام این کار دریافت می‌کنیم، این به مشتریان تصویر واضحی از تأثیر انتخاب‌هایشان می‌دهد. «مدیران حساب ما برای کمک به مشتریان در تصمیم‌گیری بهترین گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌کنند.»

عکس: آستین Marliez از rLDPE

یک نمونه قابل توجه سری Marliez است که از rLDPE با پلاستیک بازیافتی پس از مصرف کننده (PCR) ساخته شده است که در پنج رنگ موجود است. با 14.58 CO2-eq.، این آستین جایگزین قابل توجهی پایدارتر در مقایسه با آستین ساخته شده از مواد BOPP بکر است که دارای 43.26 کیلوگرم CO2-eq است.

آینده ای پایدارتر
کوئن پک با سایر شرکت‌های بسته‌بندی در ابتکار بسته‌بندی پایدار Horti (HSPi) برای اهداف قابل اندازه‌گیری همکاری می‌کند تا به هدف مشترک خود برای گنجاندن حداقل 30 درصد مواد بازیافتی در بسته‌بندی‌های خود تا سال 2030 دست یابد. افزودن PCR (پلاستیک بازیافتی پس از مصرف) به محصولات خود.

در راستای تعهد خود به نوآوری، کوئن پک به طور مداوم در حال توسعه بسته بندی های جدید است که به طور خاص با نیازهای مشتریان خود طراحی شده است. با توجه به اینکه پایداری یک موضوع اصلی است، آنها به طور مداوم در جستجوی جایگزین هستند.

ابتکارات بازیافت
کوئن پک نه تنها بر تولید پایدار بلکه بر بازیافت نیز تمرکز دارد. تمام زباله ها با دقت جدا می شوند. این شرکت با همکاری DS Smith سیستم بازیافتی را برای تمام زباله های مقوا توسعه داد. این با پیگیری آنها برای یک سیستم حلقه بسته، که در آن مقوای قدیمی به جدید تبدیل می شود، همسو می شود و در نتیجه دایره پایداری را می بندد.

برای اطلاعات بیشتر:
میرجام کولین
کوئن پک
[email protected]
www.koenpack.com

منبع