2024 Farwest Show ثبت نام بلوک اتاق هتل را باز می کند

ثبت نام هتل اکنون برای یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری صنعت سبز در غرب، نمایشگاه Farwest 2024 باز است. این نمایش از 21 تا 23 آگوست 2024 در مرکز کنوانسیون اورگان در پورتلند، اورگان برگزار خواهد شد.

امسال چهار هتل میزبان وجود دارد: Hyatt Regency Portland، Courtyard by Marriott Portland Downtown Convention Center، Doubletree by Hilton Portland و Hotel Eastlund. همه آنها در چند قدمی مرکز کنوانسیون اورگان قرار دارند. هنگام رزرو از طریق Farwest، شرکت‌کنندگان و کارکنان هنگام ورود به هتل، نرخ اتاق را کاهش داده و وای‌فای رایگان دریافت می‌کنند. پارکینگ با تخفیف یا رایگان نیز موجود است.

آلن نیمی، مدیر رویدادهای OAN، گفت: “فاروست جایی است که صنعت سبز ارتباط برقرار می کند، با هم یاد می گیرد، تجارت می کند و به جلو حرکت می کند.” “در Farwest کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از تورهای سه‌شنبه تا سخنرانی اصلی چهارشنبه، نمایشگاه تجاری و سمینارهای چهارشنبه تا جمعه، و رویدادهای اجتماعی با امضای Farwest چهارشنبه و پنجشنبه شب، از جمله Pub Crawl. اقامت در هتل میزبان، نزدیک تمام اقدامات، بهترین راه برای انجام همه آن است.”

برای ایمن کردن یک اتاق هتل در بلوک اتاق هتل با تخفیف، از وب سایت Farwest Show به نشانی FarwestShow.com/Hotel دیدن کنید و دستورالعمل های رزرو ارائه شده توسط هر هتل را دنبال کنید. شرکت کنندگان همچنین می توانند برای رزرو اتاق یا رزرو آنلاین خود با هتل مورد نظر خود تماس بگیرند. نرخ‌های ویژه و با تخفیف بلوک اتاق تا 31 ژوئیه 2024 در دسترس خواهند بود.

Farwest Show با هیچ آژانس مسافرتی برای نمایشگاه 2024 همکاری نکرده است. توجه داشته باشید که برگزارکنندگان رویداد ترتیبی نداده اند که برای رزرو اقامتگاه با هیچ کسب و کار یا فردی تماس مستقیم برقرار شود. از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود از کلاهبرداران اجتناب کنند و اطلاعات کارت اعتباری را به کسی که ادعا می‌کند آژانس مسافرتی Farwest است، ندهند.

خطوط هوایی بزرگ از طریق فرودگاه بین المللی پورتلند (PDX) به پورتلند خدمات رسانی می کنند. رفت و آمد به فرودگاه و سایر مقاصد در سطح شهر با خطوط قطار سبک Portland MAX و تراموا برای همه بازدیدکنندگان راحت و مقرون به صرفه است. اقامت خود را تمدید کنید تا از تجربه‌های ناهارخوری و شراب‌سازی‌های خوب شهر، گزینه‌های کامیون مواد غذایی و آبجوسازی‌های کوچک، و فرصت‌های فراوان برای پیاده‌گردی‌های سرسبز و تفریح ​​خانوادگی لذت ببرید. بسیاری از گزینه های سرگرم کننده برای انجام کارهایی در پورتلند و فراتر از آن را می توان در FarwestShow.com/Portland یافت.

رزرو هتل را می توان از طریق وب سایت Farwest Show به آدرس: www.FarwestShow.com/Hotel انجام داد.

برای سؤالات، با جیمی مور، هماهنگ کننده رویدادها و آموزش OAN، به آدرس [email protected] یا 503-582-2010 تماس بگیرید.

منبع