بنیاد Fred C. Gloeckner به بنیاد گل‌های آمریکایی می‌پیوندد

بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) و بنیاد فرد سی. گلوکنر خوشحال هستند که یک مشارکت جدید و پیوستن به نیروهایی را اعلام کنند که دیدگاه مشترک کشت و تأمین مالی نوآوری، پیشرفت‌ها و رشد را از طریق تحقیقات گل‌کاری ترویج می‌کند.

از طریق این مشارکت، موقوفه گل آمریکایی خانه جدیدی را برای بنیاد فرد سی. گلوکنر فراهم می کند و بنیاد را به یک صندوق جدید در AFE تبدیل می کند. صندوق جدید تحقیقات بنیاد فرد سی. گلوکنر به مأموریت فعلی بنیاد برای تأمین منابع مالی برای تحقیق و آموزش در گلکاری و در عین حال حفظ تاریخ قوی خود ادامه خواهد داد.

صندوق تحقیقات بنیاد فرد سی. گلوکنر مکمل تلاش‌های تحقیقاتی AFE است و رشد گل‌کاری را از طریق ترکیب تلاش‌ها تقویت می‌کند، که در نهایت منجر به دستاوردها و کارایی‌های مهم‌تر برای صنعت ما می‌شود. این مشارکت بیش از 120 سال بودجه تحقیقاتی و نوآوری را به ارمغان می آورد.

“AFE و بنیاد فرد سی. گلوکنر برای سال‌ها متحد بوده‌اند و اطلاعاتی را در مورد چالش‌ها و اولویت‌های صنعت به اشتراک می‌گذارند تا از گسترده‌ترین حمایت مالی تحقیقاتی اطمینان حاصل کنند. این همکاری نزدیک و احترام ما به کار یکدیگر، تصمیم‌گیری آسان برای پیوستن به جوزف سیمون، دبیر و مدیر بنیاد، می گوید: موقوفه گل های آمریکایی.

بنیاد Fred C. Gloeckner که در سال 1960 توسط فردریک سی گلوکنر تأسیس شد، کمک مالی برای پروژه های تحقیقاتی و آموزشی هم در گلکاری و هم در زمینه های مرتبط مانند اقتصاد کشاورزی، مهندسی کشاورزی، حشره شناسی، بیولوژی مولکولی، اصلاح نباتات، گیاهان فراهم می کند. آسیب شناسی، و فیزیولوژی گیاهی مرتبط با پرورش گل.

به طور مشابه، از سال 1961، بنیاد گل‌های آمریکا، تحقیقات و برنامه‌های نوآورانه‌ای را برای حمایت از کمک‌های آموزشی، دوره‌های کارآموزی دانشجویی با حقوق و بیش از 30 بورسیه سالانه تأمین مالی کرده است. این برنامه ها از رشد و پیشرفت برای تمام بخش های صنعت گل حمایت می کند.

Debi Chedester، CAE، مدیر اجرایی AFE، گفت: “هر دو سازمان در تامین بودجه حیاتی برای ایجاد نوآوری و پیشرفت های رو به رشد در صنعت گل و گیاه نقش مهمی ایفا کرده اند. AFE و بنیاد فرد سی. گلوکنر از بسیاری از تحقیقات مدرن که به نفع آنهاست حمایت مالی کرده اند. صنعت امروز. از کنترل آفات و بیماری‌ها گرفته تا تحقیقات بازاریابی و رسانه‌ای، ما مفتخریم که میراث آنها را ادامه دهیم و منابع خود را گسترش دهیم، زیرا همچنان به حمایت و تأمین مالی تحقیقات حیاتی که صنعت ما را بهبود می‌بخشد و پیشرفت می‌کند، ادامه می‌دهیم.»

اعضای هیئت مدیره بنیاد فعلی فرد سی. گلوکنر، کمیته ای را در AFE تشکیل خواهند داد تا آرمان ها و ماموریت های مربوط به بررسی و توزیع بودجه تحقیقاتی سالانه را انجام دهند. برنامه و فرآیند تحقیق بنیاد فرد سی. گلوکنر از فرآیند درخواست تحقیق AFE برای تکمیل تلاش های تحقیقاتی فعلی AFE جدا باقی خواهد ماند.

دکتر آلن هامر، رئیس بنیاد گلوکنر، گفت: «بنیاد فرد سی. گلوکنر از اینکه پیوستن به AFE برای جامعه تحقیقاتی گل چه معنایی خواهد داشت، هیجان زده است. ما به سرمایه‌گذاری در فرصت‌های تحقیقاتی جدید و موجود در گل‌کاری مانند گذشته ادامه می‌دهیم و همچنان در ارائه نوآوری و پیشرفت از طریق خانه جدید خود در American Floal Endowment ادامه خواهیم داد.

انتقال به AFE در اواخر سال جاری نهایی خواهد شد زیرا هر دو سازمان برای ادغام آماده می شوند. درخواست برای چرخه بودجه تحقیقات بنیاد گلوکنر 2024 را می توان در وب سایت AFE، www.endowment.org/gloeckner پیدا کرد. مهلت درخواست تا 30 فروردین تمدید شد. پیشنهادات باید به صورت الکترونیکی به عنوان یک سند pdf به آدرس [email protected] ارسال شود. cc به [email protected] برای بررسی. برنامه بودجه تحقیقاتی AFE در وب سایت AFE باقی می ماند و تا 1 آگوست موعد مقرر است.

برای اطلاعات بیشتر:
دبی چدستر، CAE، IOM، AAF
ایمیل: [email protected]

جو سیمون
ایمیل: [email protected]

منبع